Gå til innhold

Reise bort i jula

Anbefalte innlegg

Gjest khristina
Skrevet

Jeg vil bort i jula. Orker ikke være her. Kunne tenke meg en uke vekke nesten hvor som helst men det må være så billig som bare mulig. Og jeg er alene. Noen som har link eller forslag hadde jeg blitt glad for det.

Gjest i samme båt
Skrevet

Jeg har ikke forslag, men jeg er i samme båt. Så om noen har gode forslag blir jeg også taknemlig. Gjerne et sted det er greit å være single på tur.

Skrevet

Er heller ikke glad i jula, men har barneansvar. Ikke lett.

Skulle ønske det var et jule-fritt sted. Hele desember. Uten mas og kjas, spisse albuer for å trenge seg frem, folk er jo hysteriske i byen for å kjøpe-kjøpe.

De fleste som er alene ønsker seg 'julepakka' med gang-rundt-treet / julesanger, ribbe og u-name-it. Jeg vil ha det juleFRITT. Kanskje Israel ;p

Skrevet

Er heller ikke glad i jula, men har barneansvar. Ikke lett.

Skulle ønske det var et jule-fritt sted. Hele desember. Uten mas og kjas, spisse albuer for å trenge seg frem, folk er jo hysteriske i byen for å kjøpe-kjøpe.

De fleste som er alene ønsker seg 'julepakka' med gang-rundt-treet / julesanger, ribbe og u-name-it. Jeg vil ha det juleFRITT. Kanskje Israel ;p

Israel er vel ikke stedet? Det var jo der julen startet... :-) Jeg ville heller satset på Saudi-Arabia eller Irak.

Gjest pærebrus875
Skrevet

stikk på f eks www.norwegian.no og se hva som er billigst for tida og fly dit.

Er vel veldig mye jul i uansett hvilket land du reiser i, er det kristendom der er det jul. Og ofte like mye kaos for kjøping som her, vil jeg tro. Hva med å stikke på hytta om du har? Snakke med noen venner og se om det er flere som mener det samme, og kanskje leie ei hytte et sted sammen? Og bare være dere, ikke ha noe julefeiring.

Skrevet

Israel er vel ikke stedet? Det var jo der julen startet... :-) Jeg ville heller satset på Saudi-Arabia eller Irak.

Jødene har ikke jul, tenkte jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...