Gå til innhold

Hjelp å tyde farskapstest!! Viktig! Hjelp noen??

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp meg noen??
Skrevet

Fikk svar fra usa på farskapstest. Står en masse y og x tall..og så etterpå en tekst.. tok test av en av de to mennene som kan være faren til barnet.

Han fikk svar i dag, men vi er så usikre på engelsk og vil heller ikke tro noe for å så bli skuffet etterpå..

Kan noen hjelpe? Hva mener de her?? Kaller han vi tror er faren for mr x.

Mr. x cannot be excluded as the father of the child. The combined paternity index (genetic odds in favor of paternity) of the alleged father, compared to a random, unrelated man of the same race, is 177,020. The probability of paternity, assuming a 50% prior chance, is 99.99%.

Skrevet

Slik jeg tolker det, viser testen at det er 99,99% sjanse for at x _er_ far til barnet.

Skrevet

Hvis x er en av to mulige fedre er det 99,99% sjanse for at han er faren.

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Tusen takk for hjelp!!

Har sett gjennom de linjene en del nå, og jeg ser jo nå at vi fikk det svaret vi håpte på. Og faren torde ikke å glede seg over svaret, men er i lykkerus nå og så lettet!

Takk for svar. Ringte han og fortalte om svar her inne i tillegg,så nå ble vi bare enda mer sikre! Og glade:)

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Slik jeg tolker det, viser testen at det er 99,99% sjanse for at x _er_ far til barnet.

Takk for svar!! :)

Skrevet

Enda godt at du ikke skrev mrxx:-)

Det er 99,99 % sikkert at mrx er faren.

Skrevet

Jepp!

Skrevet

Tusen takk for hjelp!!

Har sett gjennom de linjene en del nå, og jeg ser jo nå at vi fikk det svaret vi håpte på. Og faren torde ikke å glede seg over svaret, men er i lykkerus nå og så lettet!

Takk for svar. Ringte han og fortalte om svar her inne i tillegg,så nå ble vi bare enda mer sikre! Og glade:)

Så hyggelig at resultatet ble som dere håpet! Gratulerer. ;o)

Skrevet

Det betyr at det er 99,99% sjanse for at han er faren. I praksis vil de si at han er faren, men de sier aldri 100% sikkert.

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Så hyggelig at resultatet ble som dere håpet! Gratulerer. ;o)

Takk! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...