Gjest Hjelp meg noen?? Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Fikk svar fra usa på farskapstest. Står en masse y og x tall..og så etterpå en tekst.. tok test av en av de to mennene som kan være faren til barnet. Han fikk svar i dag, men vi er så usikre på engelsk og vil heller ikke tro noe for å så bli skuffet etterpå.. Kan noen hjelpe? Hva mener de her?? Kaller han vi tror er faren for mr x. Mr. x cannot be excluded as the father of the child. The combined paternity index (genetic odds in favor of paternity) of the alleged father, compared to a random, unrelated man of the same race, is 177,020. The probability of paternity, assuming a 50% prior chance, is 99.99%. 0 Siter
Miss Marple Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Slik jeg tolker det, viser testen at det er 99,99% sjanse for at x _er_ far til barnet. 0 Siter
Orio Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Hvis x er en av to mulige fedre er det 99,99% sjanse for at han er faren. 0 Siter
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hvis x er en av to mulige fedre er det 99,99% sjanse for at han er faren. Tusen takk for hjelp!! Har sett gjennom de linjene en del nå, og jeg ser jo nå at vi fikk det svaret vi håpte på. Og faren torde ikke å glede seg over svaret, men er i lykkerus nå og så lettet! Takk for svar. Ringte han og fortalte om svar her inne i tillegg,så nå ble vi bare enda mer sikre! Og glade:) 0 Siter
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Slik jeg tolker det, viser testen at det er 99,99% sjanse for at x _er_ far til barnet. Takk for svar!! 0 Siter
mrxx Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Enda godt at du ikke skrev mrxx:-) Det er 99,99 % sikkert at mrx er faren. 0 Siter
morsan Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hvis x er en av to mulige fedre er det 99,99% sjanse for at han er faren. Jepp! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Tusen takk for hjelp!! Har sett gjennom de linjene en del nå, og jeg ser jo nå at vi fikk det svaret vi håpte på. Og faren torde ikke å glede seg over svaret, men er i lykkerus nå og så lettet! Takk for svar. Ringte han og fortalte om svar her inne i tillegg,så nå ble vi bare enda mer sikre! Og glade:) Så hyggelig at resultatet ble som dere håpet! Gratulerer. ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Det betyr at det er 99,99% sjanse for at han er faren. I praksis vil de si at han er faren, men de sier aldri 100% sikkert. 0 Siter
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Så hyggelig at resultatet ble som dere håpet! Gratulerer. ;o) Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.