Gjest gomle Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Hva går som julekalender på NRK i år? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Barnas superjul. For første gang. Som i Barnas supershow? 0 Siter
laban Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Som i Barnas supershow? Ja. http://www.norsk-jul.no/d/barnas-superjul.htm 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Barnas superjul. For første gang. *Hyperskeptisk* 0 Siter
Platina Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 *Hyperskeptisk* Samme her! Er redd for at adventsbarne-tv ikke blir noen felles kosestund for meg og ungene i år. Men man får vel gi det en sjanse. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 *Hyperskeptisk* Samme her. Jeg liker ikke det programmet. For rampestrekete. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Samme her! Er redd for at adventsbarne-tv ikke blir noen felles kosestund for meg og ungene i år. Men man får vel gi det en sjanse. :-) Jeg vil ha "Amalies jul" eller "Jul i Blåfjell"! *sutrer* 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Jeg vil ha "Amalies jul" eller "Jul i Blåfjell"! *sutrer* Husker du "Vertshuset den Gyldne Hale"? (Hvor vi bruker tegn og tale, tralalalala) 0 Siter
Jølsen Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Jeg vil ha "Amalies jul" eller "Jul i Blåfjell"! *sutrer* Husker du "Vertshuset den Gyldne Hale"? (Hvor vi bruker tegn og tale, tralalalala) 0 Siter
Sofline Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Husker du "Vertshuset den Gyldne Hale"? (Hvor vi bruker tegn og tale, tralalalala) Den husker jeg fra min barndom. Den var koselig. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Husker du "Vertshuset den Gyldne Hale"? (Hvor vi bruker tegn og tale, tralalalala) Jeg husker det vagt, men det gikk i en periode av mitt liv jeg ikke så barne-tv, ikke i adventstiden engang. Men jeg husker min mor pleide å se på det. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.