Gå til innhold

På det siste stedet man leter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke rart at man finner kjærligheten på det siste stedet man leter? Nei, det er ikke så rart, for når man har funnet den, så leter man jo ikke lenger.

Skrevet

Jeg bestemte meg for å droppe alt som het nettdating etter en særdeles mislykket date. Tenkte alikevel at det kunne være kos å jabbe litt hest med en jeg hadde fått svar på profilen min fra noen dager tidligere. Og der var han gitt - mitt livs store kjærlighet! :o) Så ja - kjærligheten dukker gjerne opp der man minst venter det. :o)

Skrevet

Jeg bestemte meg for å droppe alt som het nettdating etter en særdeles mislykket date. Tenkte alikevel at det kunne være kos å jabbe litt hest med en jeg hadde fått svar på profilen min fra noen dager tidligere. Og der var han gitt - mitt livs store kjærlighet! :o) Så ja - kjærligheten dukker gjerne opp der man minst venter det. :o)

Hva mener du med å jabbe hest? Kjærligheten er rar.

Den er den beste og verste følelsen et menneske kan ha tror jeg. Den er jo forbundet med så mange andre følelser, glede og sorg. Er man stormende forelsket, vil jo kjærligheten gi oss energi, glede, svimmelhet, spenning, prikking i kroppen. Blir man avvist, vil man kjenne et stort tap, sinne, skuffelse og tristhet. Noen opplever å bli fysisk syke av kjærligheten, dersom den overmanner dem totalt. Dersom man blir fratatt de som står oss nærmest, vil man også kjenne en form for kjærlighetssorg, fordi savnet ofte vil være like stort som savnet av den store forelskelsen.

Nei, kjærligheten er aldri lett. Samtidig kan vi jo sjelden overleve uten den.

Skrevet

Sett Hotell Cæsar nettopp?

Ja, jeg synes bare den setningen var så passende til betydningen av kjærlighet. Selv om det ikke var det de snakket om, så var setningen ganske treffende synes jeg.

Skrevet

Hva mener du med å jabbe hest? Kjærligheten er rar.

Den er den beste og verste følelsen et menneske kan ha tror jeg. Den er jo forbundet med så mange andre følelser, glede og sorg. Er man stormende forelsket, vil jo kjærligheten gi oss energi, glede, svimmelhet, spenning, prikking i kroppen. Blir man avvist, vil man kjenne et stort tap, sinne, skuffelse og tristhet. Noen opplever å bli fysisk syke av kjærligheten, dersom den overmanner dem totalt. Dersom man blir fratatt de som står oss nærmest, vil man også kjenne en form for kjærlighetssorg, fordi savnet ofte vil være like stort som savnet av den store forelskelsen.

Nei, kjærligheten er aldri lett. Samtidig kan vi jo sjelden overleve uten den.

Jeg er hestejente og han er travkaill - altså hadde vi en stooor felles interesse i hestene og jeg syntes det var trivelig å ha en å prate litt hest med. :o) Og så sa det pang gitt!

Skrevet

Jeg er hestejente og han er travkaill - altså hadde vi en stooor felles interesse i hestene og jeg syntes det var trivelig å ha en å prate litt hest med. :o) Og så sa det pang gitt!

Å? Skjøt dere hesten?

Skrevet

Orker ikke nettdating, jeg, har prøvd nok. Men nå må Prinsen se å finne meg uansett hvor godt jeg gjemmer meg. Og jeg giddeer ingenting før denne prinsen dukker opp. Da har jeg det bedre og enklere alene. Er så lei av å satse på frosker som ALDRI blir prins uansett hvor mange ganger man både kysser og holder på.

Men kjempefint å høre at du er happy med din hestemann :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...