Askeladden2007 Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Idag meldte jeg meg frivillig for Kirkens SOS for samtaler. Jeg gleder meg til å støtte anre personer :-) 0 Siter
Gjest ei anna i kirkens sos:) Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 der er jeg og,se frem til mye nyttige samtaler:) føles godt å stille opp for andre:) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Nå ble jeg også glad! Det er et valg du ikke vil angre... 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Nå ble jeg også glad! Det er et valg du ikke vil angre... Takk :-) Jeg ønsker sterkt å hjelpe andre mennesker, lytte til de og gi de råd. Dette vil jeg ikke angre på nei :-) 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 der er jeg og,se frem til mye nyttige samtaler:) føles godt å stille opp for andre:) Så koselig. Har selv vært i situasjoner der jeg har hatt det jævlig og Kirkens SOS har vært redningen. Denne tjenesten er nyttig og jeg vil lære mye av dette. Ikke minst med tanke på at jeg skal bli psykolog en dag og vil dra nytte av denne erfaringen. Penger spiller ingen rolle for meg her da jeg har en heltidsjobb. Men gleden av å kunne stille opp for andre gjør meg lykkelig og gir livet mitt en dypere mening :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Så koselig. Har selv vært i situasjoner der jeg har hatt det jævlig og Kirkens SOS har vært redningen. Denne tjenesten er nyttig og jeg vil lære mye av dette. Ikke minst med tanke på at jeg skal bli psykolog en dag og vil dra nytte av denne erfaringen. Penger spiller ingen rolle for meg her da jeg har en heltidsjobb. Men gleden av å kunne stille opp for andre gjør meg lykkelig og gir livet mitt en dypere mening :-) Du har en herlig innstilling og du blir sikkert en god psykolog en dag... What goes around comes around, her i mening at du fikk, du gir og du kommer til å få masse glede igjen Tusen takk for at du er den du er...! 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Supert!! Her får du også trening i å ikke ta det inn over deg vil jeg tro. For det må vel være en viktig faktor som psykolog... Du er snill du 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Supert!! Her får du også trening i å ikke ta det inn over deg vil jeg tro. For det må vel være en viktig faktor som psykolog... Du er snill du Takk Pekkaline :-) Jeg vet ikke hva som skjedde, men denne følelsen har jeg hatt lenge. Denne følelsen av å være der for de som trenger det. Jeg skriver ikke dette innlegget for å "kjekke" meg, men fordi jeg er så glad. Det virker som om jeg har evnen til å kunne være der for de som trenger det. Har en del erfaring med ganske mye og føler at jeg kan bruke det for å hjelpe andre som trenger det 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Takk Pekkaline :-) Jeg vet ikke hva som skjedde, men denne følelsen har jeg hatt lenge. Denne følelsen av å være der for de som trenger det. Jeg skriver ikke dette innlegget for å "kjekke" meg, men fordi jeg er så glad. Det virker som om jeg har evnen til å kunne være der for de som trenger det. Har en del erfaring med ganske mye og føler at jeg kan bruke det for å hjelpe andre som trenger det Kjempe ide dette! Kanskje noe for meg også en gang Men kan de ringe deg hele døgnet da? 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Kjempe ide dette! Kanskje noe for meg også en gang Men kan de ringe deg hele døgnet da? Gå på denne linken så kan du lese nærmere: http://www.kirkens-sos.no/ 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Du har en herlig innstilling og du blir sikkert en god psykolog en dag... What goes around comes around, her i mening at du fikk, du gir og du kommer til å få masse glede igjen Tusen takk for at du er den du er...! *rødme* Jeg takker deg for disse fine ordene. Forhåpentligvis får jeg hjulpet mange mennesker. Spesielt ser jeg frem til å snakke med eldre mennesker da de er ganske ensomme og trenger noen å snakke med. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 *rødme* Jeg takker deg for disse fine ordene. Forhåpentligvis får jeg hjulpet mange mennesker. Spesielt ser jeg frem til å snakke med eldre mennesker da de er ganske ensomme og trenger noen å snakke med. Absolutt! Det er trist at vi ikke klarer å ta vare på våre eldre på en mer verdig måte....Jeg tror det finnes mye god humor og glede hos dem, som vi aldri oppdager, fordi vi er for opptatt av oss selv. På den annen side, så oppdager vi kanskje ikke dette hos våre nærmeste, fordi både vi og de, er for opptatt med sykdommer og forsikringer om at alt går bra, til å virkelig SE mennesket bak.... Jeg undres.....! 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Absolutt! Det er trist at vi ikke klarer å ta vare på våre eldre på en mer verdig måte....Jeg tror det finnes mye god humor og glede hos dem, som vi aldri oppdager, fordi vi er for opptatt av oss selv. På den annen side, så oppdager vi kanskje ikke dette hos våre nærmeste, fordi både vi og de, er for opptatt med sykdommer og forsikringer om at alt går bra, til å virkelig SE mennesket bak.... Jeg undres.....! Jeg er så enig med deg. De har jo bygd opp dette landet som vi nyter så godt av. De fortjener å bli lagt merke til og ikke bli glemt. 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 der er jeg og,se frem til mye nyttige samtaler:) føles godt å stille opp for andre:) det skriver jeg under på :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.