Gå til innhold

Skjorte med små klaffer på kragen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Persille1365381127

Klaffer? Mener du på kragen? Som slipset "festes" under? Noen skjorter har en liten knapp der som man fester den med - andre mer "festlige" skjorter har gjerne større snipper (som du kaller klaffer om jeg ikke har misforstått).

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, du snakker om snippen, sant? Det som har vært moderne og "kult" en stund nå er skjorter med store snipper, de er også gjerne litt insvinget i livet. Men de tradisjonelle skjortene har gjerne mindre snipper, de selges overalt hvor en selger skjorter og dresser, men sikkert ikke i ungdomsklærbutikker!

mvh

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, du snakker om snippen, sant? Det som har vært moderne og "kult" en stund nå er skjorter med store snipper, de er også gjerne litt insvinget i livet. Men de tradisjonelle skjortene har gjerne mindre snipper, de selges overalt hvor en selger skjorter og dresser, men sikkert ikke i ungdomsklærbutikker!

mvh

Jeg vet egentlig ikke hva det heter hehe, du har kragen sant og foran på hver side av slipsknuten har man "klaffer" som henger litt nedover, disse vil jeg ha små.

Annonse

Jeg vet egentlig ikke hva det heter hehe, du har kragen sant og foran på hver side av slipsknuten har man "klaffer" som henger litt nedover, disse vil jeg ha små.

Er det snippene du snakker om? Du må vel bare gå i ulike herreklesbutikker og se da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...