Gå til innhold

Hmmm...julegavetips til pappen min?

Anbefalte innlegg

Hmmm. Hva skal jeg kjøpe til pappaen min i julegave mon tro? Han fortjener en virkelig fin gave og jeg har lyst til å finne noe bra til han, ikke en eller annen siste-liten gave alla slips, sokker, skjorter og konfekt som han har fått i alle år (ja, flaut...).

Han er en kreativ hobbymann, har egen dreiebenk og en mekanisk kløpper og har alt av verktøy. Elsker musikk (blues og tung rock), ikke spesielt filminteressert. Interessert i lyd og bilde og litteratur, men ikke så interessert i kunst, og han har veldig sær smak når det gjelder bøker så der tør jeg ikke prøve meg.

Klær er ikke noe han blir overveldende glad for, selv om han er en takknemlig type. Han er forøvrig altetende og glad i brun drikke.

Kjenner du noen som er litt sånn, og hva ville du gitt vedkommende til jul?

Alle tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290222-hmmmjulegavetips-til-pappen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kurv med en blues-cd, en konjakk han liker godt, en fin sigar om han røyker det og noe fiiiin konfekt, gjerne litt eksklusiv håndlaget som selges en og en. Det må da være stas?

Skriver under på lillemus fantastiske idè - kanskje jeg skal bruke den til pappaen min også ;)

Ville kanskje lagt til en liten "verdens beste pappa" ting også, om du ikke synes det blir for barnslig. Pappaen min blir hvertfall dødsrørt for sånt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...