mrxx Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 De ligger ca. 6 timer foran oss, hvis jeg ikke husker feil. Dette kunne oppfattes feil tror jeg, men klokken er omtrent 06 om morgenen der nå, nå er kl 12 her. 0 Siter
org Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 http://www.timeanddate.com/norsk/verdensur.html 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 De ligger ca. 6 timer foran oss, hvis jeg ikke husker feil. Dette kunne oppfattes feil tror jeg, men klokken er omtrent 06 om morgenen der nå, nå er kl 12 her. Pst, 6 timer _bak_ (etter) oss. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Pst, 6 timer _bak_ (etter) oss. Ja, det var derfor jeg skrev at det jeg sa kunne misforstås, hehe 0 Siter
Gjest New Yorkeren Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg er i New York og den er seks timer etter Norge. Det kan være forvirrende at klokka ble satt bakover en uke senere enn i Europa så siste uke var det bare fem timers forskjell. Nå er det seks timers forskjell som det vanligvis er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.