bleiken Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Jeg har vurdert å kjøpe meg boksesekk (stor, 2 m. høy), og lurer derfor på om dere "anbefaler" meg dette. Hva er det du trener når du slår på en boksesekk og hvorfor er det å anbefale (evn. ikke:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 7. juni 2001 Del Skrevet 7. juni 2001 Kan da ikke være noe annet enn bare bra det:) Du trener armer(egentlig det meste av kroppen blir aktivisert når du slår) og kondisjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 7. juni 2001 Del Skrevet 7. juni 2001 Hei, ja, boksesekk kan anbefales. Det er god trening for skulderne, ryggen og brystet, magen, korsryggen også dersom du bruker mye bevegelse i overkroppen. Beina får ikke all verden med trening, så løp litt i tillegg. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bleiken Skrevet 8. juni 2001 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2001 takker for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.