Gå til innhold

Trening inlegg 2

Gjest nå blir modern i form ;)

Anbefalte innlegg

Gjest nå blir modern i form ;)

Først, takk alle som har svart meg.

Jeg skjønner at jeg har forklart meg ganske dårlig, så jeg skal prøve igjen.

En dag har jeg spinning først, litt styrke i aparater og avslutter med pilatestime.

En dag (dagen etterpå) har jeg kickboxearobic og litt styrke i apparater etterpå.

For å ikke få for langt hopp mellom treningene har jeg tenkt en spinningtime med litt styrke to dager etterpå her. Grunnen til at jeg trener to dager på rad er at jeg har en spinningtimen og pilatesen den ene dagen og kickboxinga dagen etterpå som jeg vil være med på.

Da er det trening to dager, opphold to dager, trening en dag, opphold to dager...osv.

Ser det bedre ut da?

Selv så synes jeg det virker morsomt og jeg gleder meg til treningstimene. Barna er såpass store at de ikke trenger meg rundt seg til enhver tid, og gubben klarer seg også ganske så godt uten meg :)

Hva er mest effektivt for å få vekk bolledeigen på magen da? Hvor lang tid bør det gå før jeg merker noe på magen med den treninga jeg har lagt opp til?

Musklene over navlen synes kjempakjappt har jeg erfart tidligere men det er altså den lille bolla under navnlen jeg er interessert i å få has på :D (utenom den generelle følelsen av å være i grei form da)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290275-trening-inlegg-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Dette er sikkert helt greit! Du har jo lyst og tid til trening- og er jo kjempemotivert.

Det går sikkert bra!

bolla på magen...ja, den ja. Synes min bolle er like stor enda jeg har gått ned 5-6 kg. Lurer på om man noen gang selv synes den er borte eller mindre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290275-trening-inlegg-2/#findComment-2330358
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...