Gjest mij Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 [quote name=Shira )' timestamp='1194624788' post='3715087] ''Er du nordlending? :-)'' Nei. Har jeg uttrykt meg på en måte slik at det virker slik? En gang fikk jeg spørsmål om jeg var dansk her inne. Sukk, kanskje jeg ikke skal skrive så mye ;o) Jeg er vestlending, så jeg er ett stykke unna nordlendingene. Neida! :-) Var bare disse ordene som ga meg norlending-vibber "Pappa er begynt å". Men jeg er rimelig inhabil på akkurat det punktet der, altså ;o) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg skrev om ordet att, ikke tallordet ett. Hm, jeg har visst synsfeil i tillegg til svenske skrivefeil ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Neida! :-) Var bare disse ordene som ga meg norlending-vibber "Pappa er begynt å". Men jeg er rimelig inhabil på akkurat det punktet der, altså ;o) Sier det samme på sørlandsk... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Oi! :-) Har ikke spart på den!! Men en kjapp googling ga meg _denne_: (Finnes sikkert flere) http://www.humor911.com/art.aspx?artID=1066 Ser man det, ser man det ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Sier det samme på sørlandsk... Jeg ser nordlendinger overalt, jeg. Men det er bare positivt ment fra min side ;-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Neida! :-) Var bare disse ordene som ga meg norlending-vibber "Pappa er begynt å". Men jeg er rimelig inhabil på akkurat det punktet der, altså ;o) Vi sier det på min dialekt. Jeg tror ikke jeg skriver på samme måte som jeg prater, har adoptert en del måter å uttrykke meg på, etter for mange år på nett ;o) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg ser nordlendinger overalt, jeg. Men det er bare positivt ment fra min side ;-) Jeg liker også nordlendinger! Men hva ville østlandsfolk sagt i stedet, vet du det? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg er også typen som irriterer meg over spårkfeil, selv om jeg sikkert har noen selv. De i stedet for dem og di i stedet for di er noe av det verste. ''spårkfeil'' ? *fnis* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg liker også nordlendinger! Men hva ville østlandsfolk sagt i stedet, vet du det? 'Har', istedet for 'er', tipper jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg liker også nordlendinger! Men hva ville østlandsfolk sagt i stedet, vet du det? "...har begynt", vel, er ikke det eneste korrekte, da? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 ''spårkfeil'' ? *fnis* Den var god! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Er det noe rart killsmisse statestiken er høg? 0 Siter
Sofline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 ''spårkfeil'' ? *fnis* Har du aldri hørt om spårk? :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Har du aldri hørt om spårk? :-) Dialekt for spark...??? 0 Siter
Sofline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Dialekt for spark...??? Skriveleif av språk. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg liker også nordlendinger! Men hva ville østlandsfolk sagt i stedet, vet du det? Jeg er østlending og kunne godt sagt er her. Det er forøvrig også lov å skrive det ifølge "skriv-godt-boka" mi. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 dere er jo perfeksjonister. er enig med at sms-språk er irriterende, men slik som stor bokstav (noe jeg aldri bruker som dere ser) forstår jeg ikke at dere henger dere opp i. samme med mange pungtum og spørsmålstegn. når jeg skrover innlegg på DOL så rabler jeg bare ned noe uten å tenke over rettskriving osv. merker at dette er noe jeg bør gjøre noe med, fort, skal dere gidde å lese innleggene (!) er det godkjent med smilefjes? eller blir det for sms - aktig? Smilefjes synes jeg er helt ok, det bruker jeg masse selv. ) Men slurving som manglende forbokstav og elendig tegnsetting gjør innleggene vanskelige å lese og vanskelige å få med seg det korrekte innholdet i. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hm, jeg har visst synsfeil i tillegg til svenske skrivefeil ;-) Hehe, fort gjort... :-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Har du aldri hørt om spårk? :-) Har du kanskje vært hos en lege som sier at "spårkundersökninger gjör jag gratis"? (Fritt etter Lindgren) 0 Siter
Babette Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Har du kanskje vært hos en lege som sier at "spårkundersökninger gjör jag gratis"? (Fritt etter Lindgren) Nå leste jeg nettopp følgende formulering: "For å sortere dette ut..." Si meg, er dette norsk? Jeg gir snart opp. Men jeg vender meg til deg i håp om forståelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.