Gå til innhold

Tanker om navn...


Hope

Anbefalte innlegg

He, he...Eg måtte bare kommentere det, klarte desverre ikkje å la være.

Men, eg har svart på "Skrivefeil" innlegget ditt, så nå kan du ta meg om du vil? :)

Næh, er ikke ute etter å ta noen, jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sofline

    10

  • Hope

    6

  • pekkaline

    6

  • DarkPink

    5

Mest aktive i denne tråden

Takker for innspill :)

Ikke enig ang Emmelin, da - da veldig få har hørt om navnet, og vil nok derfor hvertfall ikke forbinde det med ei ku ;) hehe...men vi får se. Er enig i at dobbeltnavn der begge ender på a, blir mye...så Leah Emilie er jo fint evt...men er også enig i at det enkle ofte er det beste, og derfor er ikke alltid dobbeltnavn noen "hit" her i huset...men vi får se, vi får se. Veldig kjekt med innspill :)

Hva med Leah Emeli? Jeg mener å ha hørt navnet Emeli før og det virker mer "spennende" enn Emilie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp =) Hva med deg?

Jeg aner ikke. Jeg var på ultralyd den uka her, og jeg sa nei da det ble spurt om jeg ville vite kjønnet. Det hadde samboeren og jeg nemlig blitt enige om på forhånd, selv om jeg er veldig nysgjerring. Nå angrer jeg litt og kan knapt tenke på annet enn hva det er. Han var jo ikke med, så jeg kunne bare holdt det skjult. Typisk meg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah Sofie, Leah Mathilde, Leah Josefine ?

Leah Sofie likte jeg! :)

Vi får se hva det blir til ...jommen ikke lett. Dessuten kan det være det blir gutt, og da er problemet løst, hehe... !

Takk for tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Jeg var på ultralyd den uka her, og jeg sa nei da det ble spurt om jeg ville vite kjønnet. Det hadde samboeren og jeg nemlig blitt enige om på forhånd, selv om jeg er veldig nysgjerring. Nå angrer jeg litt og kan knapt tenke på annet enn hva det er. Han var jo ikke med, så jeg kunne bare holdt det skjult. Typisk meg... :-)

Hehe. Jeg fant ut at det er så mange andre spenningsfaktorer for en som aldri har født eller hatt barn før, bare det at den ser hel og frisk ut når den kommer ut, om jeg ikke skulle lure på kjønnet i tillegg =)

Men da unngår du hvertfall å male barnerommet rosa og kjøpe hundre kjoler fordi du har fått beskjed om at det er jente, og så plopper det ut en gutt! Det er jo ikke helt sikkert de der bedømmelsene, og hvis jeg får en jente så må hun finne seg i å gå i et par skikkelig røffe rockeklær =p

Var alt bra på ultralyden da? Fått mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg fant ut at det er så mange andre spenningsfaktorer for en som aldri har født eller hatt barn før, bare det at den ser hel og frisk ut når den kommer ut, om jeg ikke skulle lure på kjønnet i tillegg =)

Men da unngår du hvertfall å male barnerommet rosa og kjøpe hundre kjoler fordi du har fått beskjed om at det er jente, og så plopper det ut en gutt! Det er jo ikke helt sikkert de der bedømmelsene, og hvis jeg får en jente så må hun finne seg i å gå i et par skikkelig røffe rockeklær =p

Var alt bra på ultralyden da? Fått mage?

Barnerom har vi ikke i denne leiligheten, så den fella hadde vi uansett ikke falt i, men jeg skjønner hva du mener. :-)

Jepp, alt var bra på ultralyden, og magen min strutter veldig for tiden. Og det er en veldig livlig baby der inne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnerom har vi ikke i denne leiligheten, så den fella hadde vi uansett ikke falt i, men jeg skjønner hva du mener. :-)

Jepp, alt var bra på ultralyden, og magen min strutter veldig for tiden. Og det er en veldig livlig baby der inne. :-)

''Og det er en veldig livlig baby der inne. :-)''

Ei jente da? (unnskyld at jeg bryter inn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og det er en veldig livlig baby der inne. :-)''

Ei jente da? (unnskyld at jeg bryter inn)

Helt i orden at du bryter inn! :-)

Hvorfor skulle det være en jente fordi den er livlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden at du bryter inn! :-)

Hvorfor skulle det være en jente fordi den er livlig?

Jeg har gått gravid tre ganger, to gutter og ei jente er resultatet. Med jenta så var det så enormt mye liv at jeg trodde noe måtte være galt :) Guttene var mest merkbare siste mnd, mens jenta kjente jeg veldig tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått gravid tre ganger, to gutter og ei jente er resultatet. Med jenta så var det så enormt mye liv at jeg trodde noe måtte være galt :) Guttene var mest merkbare siste mnd, mens jenta kjente jeg veldig tidlig.

Jeg kjente også liv tidlig, i hvert fall til å være førstegangsfødende.

Jeg går og innbiller meg at det er en jente, ikke minst på grunn av befruktningssituasjonen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente også liv tidlig, i hvert fall til å være førstegangsfødende.

Jeg går og innbiller meg at det er en jente, ikke minst på grunn av befruktningssituasjonen. :-)

''befruktningssituasjonen. :-)''

Kan man lage jenter på spesielle måter mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''befruktningssituasjonen. :-)''

Kan man lage jenter på spesielle måter mener du?

Det sies jo at hvis man har samleie mens man har eggløsning, så blir det en gutt. Hvis man har samleie noen dager før eggløsning, så blir det jente. Her vet jeg det skjedde minst to døgn, sannsynligvis fire fem døgn før eggløsningen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies jo at hvis man har samleie mens man har eggløsning, så blir det en gutt. Hvis man har samleie noen dager før eggløsning, så blir det jente. Her vet jeg det skjedde minst to døgn, sannsynligvis fire fem døgn før eggløsningen. :-)

Ja når du sier det så demrer det for meg. Har nok også hørt det ja. Spennende å se da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når du sier det så demrer det for meg. Har nok også hørt det ja. Spennende å se da! :)

Samboeren sier at jeg får et forklaringsproblem hvis det blir en gutt (ironisk selvsagt...).

Det blir veldig spennende! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnerom har vi ikke i denne leiligheten, så den fella hadde vi uansett ikke falt i, men jeg skjønner hva du mener. :-)

Jepp, alt var bra på ultralyden, og magen min strutter veldig for tiden. Og det er en veldig livlig baby der inne. :-)

Hehe, stemmer det, jeg leste stellebordtråden din. Vi har heller ikke noe barnerom.. =)

Så deilig at alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stemmer det, jeg leste stellebordtråden din. Vi har heller ikke noe barnerom.. =)

Så deilig at alt er bra!

Hehe... ja, jeg satser på at det går.

Vi får stue oss sammen på soverommene våre. I starten tar de jo ikke så stor plass. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...