Gå til innhold

Tanker om navn...


Hope

Anbefalte innlegg

Hehe... ja, jeg satser på at det går.

Vi får stue oss sammen på soverommene våre. I starten tar de jo ikke så stor plass. :-)

Sant nok. Og min mor proklamerte så fint her en dag at jeg visstnok hadde sovet på rommet til mine foreldre til jeg var tre, uten at det var noe problem - det var bare å henge opp et forheng!!

*rødme* Ikke rart jeg ikke husker noe fra mine første tre leveår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sofline

    10

  • Hope

    6

  • pekkaline

    6

  • DarkPink

    5

Mest aktive i denne tråden

Sant nok. Og min mor proklamerte så fint her en dag at jeg visstnok hadde sovet på rommet til mine foreldre til jeg var tre, uten at det var noe problem - det var bare å henge opp et forheng!!

*rødme* Ikke rart jeg ikke husker noe fra mine første tre leveår.

Jeg kjenner 3-åringer som sover på foreldrenes soverom uten forheng. Hvordan de ellers ordner tingene vet jeg imidlertid ikke. :-)

Selv husker jeg godt jeg flyttet på eget rom. Det var en stor dag. Jeg var vel fire år tror jeg, men mamma var alenemor. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...