Gå til innhold

trenger hjelp med forslag til julegaver!

Anbefalte innlegg

en liten undulat

Jeg har to småsøstre på 14, og en mamma på 45 som jegtrenger hjelp til å finne julegaver til... Søstrene mine er typisk jente-jenter (men kan også gå i joggeklær), de liker det meste, og har alt. Jeg og samboeren min har tenkt på gavekort, men det kommer de bare til å sparke bort på unødvendige ting, så jeg trenger forslag til ting som ligger rundt 300-400 kr pr pers (vi har 16 stk å kjøpe til i år, kun to er i boks).

Mamma er også en person som har ALT! Hun ønsker seg parfyme, en hun bruker fast. Men den har hun fått en del ganger, så vi tenkte å finne noe annet... Pris ca 300-500 kr.

Hvor mye bruker dere på venner, foreldre og søsken?

Håper dere kan hjelpe meg, det hadde vært supert!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290394-trenger-hjelp-med-forslag-til-julegaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mine tips

Jentene: cd, veske, lipgloss, skjerf, gymbag, kalender, musematte med bilde av en skuespiller eller artist de liker (last inn hos f.eks. fotoknudsen).

Mor: badeskum, badesalt, badekuler, såper, konfekt, cd med Jim Reeves eller Roy Orbison, ansiktskrem, dvd (Berlinerpoplene eller Northern Exposure), eksklusiv kaffe og mørk sjokolade, likør.

Jentene: cd, veske, lipgloss, skjerf, gymbag, kalender, musematte med bilde av en skuespiller eller artist de liker (last inn hos f.eks. fotoknudsen).

Mor: badeskum, badesalt, badekuler, såper, konfekt, cd med Jim Reeves eller Roy Orbison, ansiktskrem, dvd (Berlinerpoplene eller Northern Exposure), eksklusiv kaffe og mørk sjokolade, likør.

Jim Reeves - ærru gæren, om man likte ham for 100 år siden, er man vel ferdig med det nå... (Tror jeg likte ham før jeg ble Beatles-fan og da var jeg 10 år..hehe..)

Gjest mine tips

Jim Reeves - ærru gæren, om man likte ham for 100 år siden, er man vel ferdig med det nå... (Tror jeg likte ham før jeg ble Beatles-fan og da var jeg 10 år..hehe..)

Jeg vet moren min liker ham, og jeg har selv en cd med ham i cdhylla. ;-)

Gjest mine tips

Jeg vet moren min liker ham, og jeg har selv en cd med ham i cdhylla. ;-)

Annonse

Jeg er på alder med moren her,- og hvis jeg hadde fått en cd med Jim Reeves...!

Høh. Det er vel for de litt eldre, altså.

Gi henne vin. Det vil jeg ha :) skal ikke ryddes, eller ryddes plass til..

Gjest mine tips

Jeg er på alder med moren her,- og hvis jeg hadde fått en cd med Jim Reeves...!

Høh. Det er vel for de litt eldre, altså.

Gi henne vin. Det vil jeg ha :) skal ikke ryddes, eller ryddes plass til..

Det var nå bare et forslag.

Jeg er rundt de 30 og liker den musikken, men jeg er glad i så mye forskjellig da.

Gjest annlovinda

Jentene - gavekort på cd/film?

Mor - definitivt et gavekort på en eller annen behandling, som fotpleie, massasje eller aromaterapi.

' et gavekort på en eller annen behandling, som fotpleie, massasje eller aromaterapi '

Det er en gave jeg hadde blitt strålende fornøyd med, det er iallefall sikkert.

' et gavekort på en eller annen behandling, som fotpleie, massasje eller aromaterapi '

Det er en gave jeg hadde blitt strålende fornøyd med, det er iallefall sikkert.

Vi gir bort sånt til bursdag og jul til et bestemt familiemedlem hvert år og det er like populært hver eneste gang. :o)

en liten undulat

Jentene - gavekort på cd/film?

Mor - definitivt et gavekort på en eller annen behandling, som fotpleie, massasje eller aromaterapi.

takk for mange gode forslag (takk til alle som har svart!), skal nok finne på noe nå som jeg har noen ideer! supert ;-)

Gjest mine tips

Vi gir bort sånt til bursdag og jul til et bestemt familiemedlem hvert år og det er like populært hver eneste gang. :o)

Moren min fikk gavekort på ansiktspleie av faren min en jul (søsteren min kjøpte for ham), og da ble hun SUR! Så vi syntes hun trengte det? :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...