Gjest miks Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Hei!! jeg har slanket meg ca et år nå. Har vert der jeg ville vere, jeg har vert for tynn og jeg har lagt litt på meg igjen! Dette fordi jeg syns det er vanskelig å vite hvordan jeg skal holde vekten stabil! jeg spiste veldig sunt, små og mange, og trente en del..ca 4 ganger i uken( fordi jeg syns det er gøy!!)..uten å skeie ut..da gikk jeg bare enda mer ned..så begynte jeg å spise litt is og sjokolade, ca en gang om dagen, kuttet ut mager-maten, spiste litt mer og trente mindre! Dette varte ca 1-2 mnd! nå merker jeg antydninger til at jeg har lagt på meg..men ikke no drastisk..bare ikke så spinkel lengre! men så hva gjør jeg nå da? skal jeg fortsette den sunne livstilen med egentlig slankemat? hvor ofte skal jeg unne meg en is eller no godteri? hvor mett skal jeg spise meg uten å spise for mye? hvordan vet jeg at kcal-inn og ut er likt? for spiser jeg en burgermat istedenfor sunn middag vil jeg jo bli like sulten etter en stund...og jeg vil helst slippe å telle kcal.. jeg blir veldig sliten av å tenke på dette hele tiden, er redd for å spise for lite og for mye!!!håper noen svarer meg!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 6. juni 2001 Del Skrevet 6. juni 2001 Sånn jeg ser problemet her så har du ett litt for anstrengt forhold til din egen kropp. Slutt å stress med det, det er trossalt viktig at du føler deg bra også og det kan du umulig gjøre om du hele tiden går å tenker på dette. Det må også sies at vi alle er forskjellige og noen legger på seg lettere enn andre, noen legger jo trossalt ikke på seg uansett hva de spiser. Akkurat hva du bør gjøre for å holde vekten din er ikke godt å si.. Selv bruker jeg vekt, speil og målebånd for å sjekke formen, og vil jeg ned i vekt så legger jeg til ett par kondisøkter i uka + litt mindre mat, og vil jeg opp i vekt så dytter jeg i meg så mye mat jeg klarer. Telle kalorier har jeg aldri brydd meg om å gjøre, og selv om jeg vil ned i vekt har jeg ingen problemer med å unne meg en pizza eller tre og noen burgere i uka. Man må trossalt huske og leve også... Hehe nå svarte jeg deg vel ikke på noe men 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 7. juni 2001 Del Skrevet 7. juni 2001 Hei, det er viktig at slankekurer planlegges, at du føler et fastlagt program. Når du når målsetningen din er det ikke slik at du skal bråstoppe og plutselig begynne å spise betydelig mer. Du skal gradvis spise mer, slik at du ikke plages av sult. Du må spise passe resten av livet. Ingen kan spise mer enn de trenger og ikke gå opp i vekt. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.