Gjest Blikkboks Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Og sånn ca. hvor ofte veier dere, dere? Hmmm. Jeg gruer innmari for å gå på den vekta. Så tjukk som jeg er nå, har jeg aldri vært før. For 6 år siden var jeg undervektig ett års tid, er 169 høy(tror jeg) og veide 47 kg. Så jeg prøvde iherdig å legge på meg med vilje, noe som har resultert i at jeg nå har den magen, og er overvektig. Denne uka har jeg vært supersunn da, men det er jo bare 3 knappe dager. Men jeg føler jeg har fattet nytt mot til å prøve igjen. Jeg har lyst til å veie sånn ca. 58-60kg, eller noe. Noen som vet sånn ca. hva jeg burde veie med den høyden? Takker for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er 172 cm høy og veier ca 58 kilo, noe jeg synes er akkurat passe for meg. Noen vil nok se for tynne ut når de veier bare 58 kg, så dette kommer litt an på kroppstypen din. Jeg har lett beinbygning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Med 169 cm er en fin vekt for deg 58-70 kg. ) Med andre ord er det veldig vanskelig å si. Jeg veier med et par ganger i uka, om morgenen, etter dobesøk, før frokost og naken. Poenget er at du bør veie deg til samme tid på døgnet i forhold til måltider og med omtrent like mye klær på så du får et sammenlignbart tall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er 172 cm høy og veier ca 58 kilo, noe jeg synes er akkurat passe for meg. Noen vil nok se for tynne ut når de veier bare 58 kg, så dette kommer litt an på kroppstypen din. Jeg har lett beinbygning. Tusen takk for svar ) Det er nemlig ikke så morsomt å gå fra str. 34 (som ikke var spesielt pent på meg) til 42-44 (som heller ikke er spesielt kledelig på meg.) Nå skal jeg jakte på trivesels vekta, og sørge for å holde meg der også ) Det skal sies at når jeg var undervektig ikke kom av slanking, for jeg var rimelig fornøyd med hvordan jeg så ut før, og aner dessverre ikke hva jeg veide da, fordi jeg ikke var opptatt av vekt. Vekttapet kom av stress, og alt for høyt aktivitetsnivå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Med 169 cm er en fin vekt for deg 58-70 kg. ) Med andre ord er det veldig vanskelig å si. Jeg veier med et par ganger i uka, om morgenen, etter dobesøk, før frokost og naken. Poenget er at du bør veie deg til samme tid på døgnet i forhold til måltider og med omtrent like mye klær på så du får et sammenlignbart tall. Tusen hjertelig takk for svar! Da skal jeg prøve å manne meg opp på vekta i morgen før froskost. Så deilig å kunne si det, for nå har jeg spist frokost 3 dager på rad, og har sikkert ikke gjort det på årevis, og føler meg meget sunn og skikkelig ) Men 70 er nok ikke min triveselsvekt, for mitt problem er magen bare. Jeg får nemlig all vekt på magen.... GRRRR...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Med 169 cm er en fin vekt for deg 58-70 kg. ) Med andre ord er det veldig vanskelig å si. Jeg veier med et par ganger i uka, om morgenen, etter dobesøk, før frokost og naken. Poenget er at du bør veie deg til samme tid på døgnet i forhold til måltider og med omtrent like mye klær på så du får et sammenlignbart tall. Ja, og bare for å virke skikkelig stupid..... Hvor på magen skal jeg måle? Sånn at jeg måler over navlen? Skikkelig grønn på området, altså...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Ja, og bare for å virke skikkelig stupid..... Hvor på magen skal jeg måle? Sånn at jeg måler over navlen? Skikkelig grønn på området, altså...... Midjemålet tar du der du er aller smalest, altså 1-2 cm overfor navlen, mellom ribbeina og toppen av hoftekammen, altså der det eneste beinet er ryggraden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Midjemålet tar du der du er aller smalest, altså 1-2 cm overfor navlen, mellom ribbeina og toppen av hoftekammen, altså der det eneste beinet er ryggraden. Tusen takk for svar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg veier meg en gang i uken, på samme tid Hopp nå bare på den vekten og få det overstått Så kan du sette deg noen mål. Jeg gikk opp mye i vekt pga stoffskifte, fra str 36 til 42, nå er jeg igjen nede i 36-38, med omlegging av kosthold og aktivitet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tusen takk for svar ) Det er nemlig ikke så morsomt å gå fra str. 34 (som ikke var spesielt pent på meg) til 42-44 (som heller ikke er spesielt kledelig på meg.) Nå skal jeg jakte på trivesels vekta, og sørge for å holde meg der også ) Det skal sies at når jeg var undervektig ikke kom av slanking, for jeg var rimelig fornøyd med hvordan jeg så ut før, og aner dessverre ikke hva jeg veide da, fordi jeg ikke var opptatt av vekt. Vekttapet kom av stress, og alt for høyt aktivitetsnivå. Du får ha som mål å komme ned på str. 38/40 og bare droppe vekta ;-) Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg er 168 og 58-60 er passe for meg. Hvis du regner på BMI, er normalvekt for deg 56-71kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vekta står der den :) Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 blir vel kanskje mest riktig på morningen, da du ikke har spist noe... hver mandag kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 blir vel kanskje mest riktig på morningen, da du ikke har spist noe... hver mandag kanskje... Jepp, og i dagmorges fikk vekten nok en dag gleden av å få stå uten å bli brukt. Gruer meg så inderlig, men det er jo bare ett tall. Tror jeg blir nødt til å offentligøre det her inne, så jeg ikke glemmer å skjemmes, og motivasjon holdes oppe. God torsdag ønskes deg fra en stolt frokostspiser på fjerde dagen. I dag var det til og med godt, og jeg var sulten 8-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg er 168 og 58-60 er passe for meg. Hvis du regner på BMI, er normalvekt for deg 56-71kg. Jeg regner med at det er rundt der jeg har lyst til å ligge også. Tusen takk for svar:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg veier meg en gang i uken, på samme tid Hopp nå bare på den vekten og få det overstått Så kan du sette deg noen mål. Jeg gikk opp mye i vekt pga stoffskifte, fra str 36 til 42, nå er jeg igjen nede i 36-38, med omlegging av kosthold og aktivitet Jeg har gode intuisjoner om å hoppe på vekta i morgen tidlig:o) Men vi får se, vi får se......... Jeg har satt meg som mål å spise sundt og trene to-tre ganger i uka. Jeg er i alle fall veldig fornøyd at jeg har fått i meg frokost 4 dager på rad. Og i dagtidlig var jeg til og med sulten..... Vi får se hvordan det går. Jeg får bare veie meg, og offentliggjøre det, sånn at motivasjonen holdes der den er nå. FLott kveld til deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har gode intuisjoner om å hoppe på vekta i morgen tidlig:o) Men vi får se, vi får se......... Jeg har satt meg som mål å spise sundt og trene to-tre ganger i uka. Jeg er i alle fall veldig fornøyd at jeg har fått i meg frokost 4 dager på rad. Og i dagtidlig var jeg til og med sulten..... Vi får se hvordan det går. Jeg får bare veie meg, og offentliggjøre det, sånn at motivasjonen holdes der den er nå. FLott kveld til deg Du er jo superflink Ha en fortsatt fin kveld 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.