Gå til innhold

Har begynt å trene :)

Gjest liten løve

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

Har begynt å trene igjen etter å ha vært i ro de siste seks årene. Deilig! trener fire ganger i uka. To styrke og to kondisjon. Tenkte jeg skulle stikke innom og ta vibrasjonstrening i tillegg.

Vekta står på 68,5. Ned 0,5 på de siste tre ukene. Har ikke vært flink nok med maten. Unnskylder meg med samlivsbrudd og veldig alvorlig sykdom i nærmste familie. Det har gjort meg trist, stressa og redd. Nå går det bedre.

Har hatt mange slankekurer før, og har gått ned mye men så enda mer opp igjen :(

Er så fornøyd med at jeg denne ganger har en langsiktig tilnærming. Det får ta den tiden det gjør så lemge det ikke stagnerer.

Utrolig rus hard trening gir i grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var inspirerende lesning! Well done! Har selv så vidt funnet frem treningstøyet igjen etter lengre tids fravær, men har kanskje ikke helt opplevd den store "rusen" ennå :o)

Men den som venter på noe godt osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten løve

Kjempebra at du er i gang! Men 5 ganger i uka? Ikke gap over så mye at du sprekker etter 3 uker da... :o)

Lykke til! *Klem*

Sikkert lurt å ta det litt forsiktig ja. Vibrasjonstrening er visst bare sånn 10 minutters trening på en vibrerende plate. Er i grunn skeptisk, men tenkte jeg skulle prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten løve

Dette var inspirerende lesning! Well done! Har selv så vidt funnet frem treningstøyet igjen etter lengre tids fravær, men har kanskje ikke helt opplevd den store "rusen" ennå :o)

Men den som venter på noe godt osv....

Den store rusen kommer sikkert etterhvert :) Du må ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicketinick

Sikkert lurt å ta det litt forsiktig ja. Vibrasjonstrening er visst bare sånn 10 minutters trening på en vibrerende plate. Er i grunn skeptisk, men tenkte jeg skulle prøve :)

Ja prøv og del gjerne erfaringene her inne :)

Såååååå flink du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at du har rapporteringsplikt her inne etter slike forsøk! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Gjensidig meldeplikt om alt som funker for alle som deltar her ;)

Om det ikke funker også! Vi må jo vite det så vi kan styre unna vet du. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke funker også! Vi må jo vite det så vi kan styre unna vet du. :o)

''Om det ikke funker også! Vi må jo vite det så vi kan styre unna vet du. :o)''

Vel. Jeg har prøvd å fortelle deg at det er uklokt å ta tiden hver gang, men du vil jo ikke høre på fornuft, din stabeis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Om det ikke funker også! Vi må jo vite det så vi kan styre unna vet du. :o)''

Vel. Jeg har prøvd å fortelle deg at det er uklokt å ta tiden hver gang, men du vil jo ikke høre på fornuft, din stabeis!

*Flirer* Jeg er sånn at jeg må ha noe konkret å forholde meg til, også når det gjelder trening. Men det betyr ikke at jeg går inn for å gjøre rekordforsøk hver eneste gang da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flirer* Jeg er sånn at jeg må ha noe konkret å forholde meg til, også når det gjelder trening. Men det betyr ikke at jeg går inn for å gjøre rekordforsøk hver eneste gang da!

Det hjelper ikke. Du skal rett og slett ikke ta tida hver gang, uansett om du ikke forventer rekord. I lengden finnes det bare en eneste holdbare motivasjon: Du løper fordi du liker det. Eller elsker det, sånn som jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper ikke. Du skal rett og slett ikke ta tida hver gang, uansett om du ikke forventer rekord. I lengden finnes det bare en eneste holdbare motivasjon: Du løper fordi du liker det. Eller elsker det, sånn som jeg gjør.

Jeg er kjempeglad i å løpe jeg, men jeg kan da vel ta tiden for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...