Gå til innhold

Venezia??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det, vet det! Ja, jeg kommer nok til å takke ja!'

å - de begynner nesten å krible i meg allerede! Vi satt og så et program på Travel Channel, om Italia - og jeg tenkte på at jeg kanksje kommer dit i løpet av vinteren/våren!

Så spennende. Folk har sagt til meg mange ganger at jeg må dra dit en gang :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

4

• mrxx

3

• pekkaline

2

• adelie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvfølgelig kan du det!! Venezia er en nydelig by, og du kommer alltid til å huske 'når du og mamman din spaserte i de smale, trange gatene og drakk kaffe på Markus-plassen!'

Min søster og jeg tok med moren vår på storbyferie da hun hadde rund-dag sist, og jeg er kjempeglad for at jeg fikk gjøre det sammen med henne! Forholdet og tonen mellom oss var veldig annerledes på tur enn i de vante omgivelser, hvor jeg er 'datter' og hun er 'mor'.

Reis og nyt! :)

Skrevet

Selvfølgelig kan du det!! Venezia er en nydelig by, og du kommer alltid til å huske 'når du og mamman din spaserte i de smale, trange gatene og drakk kaffe på Markus-plassen!'

Min søster og jeg tok med moren vår på storbyferie da hun hadde rund-dag sist, og jeg er kjempeglad for at jeg fikk gjøre det sammen med henne! Forholdet og tonen mellom oss var veldig annerledes på tur enn i de vante omgivelser, hvor jeg er 'datter' og hun er 'mor'.

Reis og nyt! :)

Takk for fint innspill!!!!

Skrevet

Takk for fint innspill!!!!

Bare hyggelig! :)

Husk å hold oss underrettet da!

candyqueen_83
Skrevet

Er det sånn tur med Nytt og nyttig? Bestefaren min ble med på den turen til Paris, og syntes det var et fint opplegg :o)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Det er klart du kan! :o)

Jeg hadde nettopp en slik tur med mamma, og jeg skal på enda en i desember med mamma, mormor og lillesøster.

Mann og barn klarer seg utmerket, og får en sprudlendes mamma hjem igjen. :o)

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor du ikke skal unne deg noe sånt.

Gjest Elextra
Skrevet

Om du ennå ikke har vært et par dager på tur uten mann og barn er det annelig på tide :-)

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor du ikke skal unne deg noe sånt.

Poenget var at ungene (og mannen min) sikkert også har lyst til å reise (vi har ikke hatt råd til å reise hele familien), og at det er "urettferdig" at bare jeg skal reise....

Gjest Elextra
Skrevet

Poenget var at ungene (og mannen min) sikkert også har lyst til å reise (vi har ikke hatt råd til å reise hele familien), og at det er "urettferdig" at bare jeg skal reise....

Men det er jo du, og ikke hele familien, som skal er invitert?

Skjønner godt at din mor har lyst på en tur med bare deg, en familietur blir jo noe _helt_ annet. Og vil også koste 3-4 ganger så mye.

Skrevet

Om du ennå ikke har vært et par dager på tur uten mann og barn er det annelig på tide :-)

Joda - jeg har hatt to sydenturer med venninner - en gang vinteren 2003 og en gang vinteren 2006 :-)

Særlig på den første turen var det veldig etterlengted. Jeg sov og sov og sov - og bare solte meg og slappet av :-)

Og så reiser jeg jo litt med jobben - 2-4 dager noen ganger i året.

Skrevet

Synes du det da? Det er jo bedre at du får litt avkobling enn at ingen får det. Jeg er også sikker på at dine nærmeste vil at du skal reise og komme deg litt vekk og få slappet litt av.

Kona mi har vært på et par sydenturer uten resten av oss og det unner jeg henne virkelig. Hun fortjener absolutt det og komme seg litt unna dagens kjas og mas.

Skrevet

Synes du det da? Det er jo bedre at du får litt avkobling enn at ingen får det. Jeg er også sikker på at dine nærmeste vil at du skal reise og komme deg litt vekk og få slappet litt av.

Kona mi har vært på et par sydenturer uten resten av oss og det unner jeg henne virkelig. Hun fortjener absolutt det og komme seg litt unna dagens kjas og mas.

Joda, jeg har også hatt to sydenturer etter de mest hektiske periodene med amming og nattevåk. Og fortjente virkelig de turene.

Nå er jeg ikke spesielt sliten, så jeg tenker litt sånn at kanksje jeg ikke fortjener en slik tur akkurat nå - eller heller - at hele familien fortjener en slik tur.....!

Men altså - jeg kommer til å takke ja til turen, tror jeg da :-)

Skrevet

Klart du kan dra!! :-)

Kjempemulighet!

Vet ikke om noen andre allerede har sagt det, men det var skriverier i avisene her i høst om at man nå må "booke" adgang til byen, for å begrense antall turister, så sjekk ut dette før dere drar:-)

Skrevet

Joda, jeg har også hatt to sydenturer etter de mest hektiske periodene med amming og nattevåk. Og fortjente virkelig de turene.

Nå er jeg ikke spesielt sliten, så jeg tenker litt sånn at kanksje jeg ikke fortjener en slik tur akkurat nå - eller heller - at hele familien fortjener en slik tur.....!

Men altså - jeg kommer til å takke ja til turen, tror jeg da :-)

Det kan godt være at hele familien fortjener en tur, men så lenge det ikke er mulig så får man benytte de mulighetene som er. Livet er for kort til noe annet:-)

Skrevet

Jeg sier bare kos deg og nyt å være sammen med din mor.

Neste gang får dere reise sammen hele familien,

Skrevet

MED pappaen. Uten mammaen. Det går sikkert fint.

Sånn var det ja ;-)

Skrevet

Syns ikke du skal tenke slik. Resultat for din mann og dine barn er jo det samme uansett:-)

Syns du skal dra jeg! Høres koselig ut!

hare1365380455
Skrevet

Jeg sier: god tur! :D

Det høres fantastisk ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...