Lillemus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 54,4 kg / 72 cm rundt livet. *Fornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så flott!! 70, 8 kg og 78 cm her. Får ikke vekk kiloene fra spaniaturen. Jeg som veide 67 kilo for ikke så lenge siden. Uff! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så flott!! 70, 8 kg og 78 cm her. Får ikke vekk kiloene fra spaniaturen. Jeg som veide 67 kilo for ikke så lenge siden. Uff! Dagens vekt for meg var 66,8 kilo - det var opp 900 g. Kjedelig, jeg synes jeg er flink med hverdagskostholdet, og prøver å få trent litt. Men vi var ute og spiste på restaurant på onsdag, og da spiste jeg veldig mye, kan hende det henger litt i.... Midjemålet var i midlertid mer positivt - 81 cm, og det var en cm mindre enn for halvannen uke siden :-) Men det er en seig vei ned til min idealvekt på 62 kilo, Stønn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Dagens vekt for meg var 66,8 kilo - det var opp 900 g. Kjedelig, jeg synes jeg er flink med hverdagskostholdet, og prøver å få trent litt. Men vi var ute og spiste på restaurant på onsdag, og da spiste jeg veldig mye, kan hende det henger litt i.... Midjemålet var i midlertid mer positivt - 81 cm, og det var en cm mindre enn for halvannen uke siden :-) Men det er en seig vei ned til min idealvekt på 62 kilo, Stønn! 62 kilo er mitt mål også. Skal gifte meg til sommeren og det hadde vært fint å være slank da. Uff.. Men, men.. Over åtte kilo dit for min del. Og du.. Dra til Venezia da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 62 kilo er mitt mål også. Skal gifte meg til sommeren og det hadde vært fint å være slank da. Uff.. Men, men.. Over åtte kilo dit for min del. Og du.. Dra til Venezia da! Ja - jeg skal ringe til mamma nå og si at jeg gjerne vil være med :-) Fikk jo 100% oppbacking her på DOL da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liten løve Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 I dag er vekta faktisk på 68kg. Ble sååå glad da jeg så det. Har ikke måleband tilgjengelig nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 72,5 Jeg ser at vekta har vært rundt 73 + - i det siste. Jeg har vært en del syk så jeg har ikke fått trent godt nok. Første mål er nå 70; så 68. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Uff, ja..... Det er bedre å hoppe i det enn å krype. Hadde ikke målbånd, men vekta var skremmende 75kg !!!!!!!! *dritsur* Jeg skal ned til 58 over laaaaaaaaaaaaaaaaang tid. Kan ikke fatte å begripe at jeg har gått opp. Nå er det ett fakta, det jeg mente var tenkt til å bare gå opp 10 kg, utartet seg til å bli 28kg opp...... GRRRRR..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 58.1, nesten en halv kilo ned. Huh! Nå må det stoppe. Livvidde 74 som forrige uke. Jeg satte målet til 60 når jeg veide 73 kg og det er nådd og ja vel så det Merkelig at man plutselig skal bli engstelig når det er mer enn forventet da, men det stagnerer vel 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 58.1, nesten en halv kilo ned. Huh! Nå må det stoppe. Livvidde 74 som forrige uke. Jeg satte målet til 60 når jeg veide 73 kg og det er nådd og ja vel så det Merkelig at man plutselig skal bli engstelig når det er mer enn forventet da, men det stagnerer vel Jeg skal heller ikke mer ned og ble nesten betenkt da vekta viste 54,1 forleden dag. I går viste den 54,4 igjen og det er helt greit. Har jo bestemt meg for å ligge på 55 +/- 0,5 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg skal heller ikke mer ned og ble nesten betenkt da vekta viste 54,1 forleden dag. I går viste den 54,4 igjen og det er helt greit. Har jo bestemt meg for å ligge på 55 +/- 0,5 kg. Jeg har jo bestemt meg for og ligge under 60 - så da er jo 58 godt under. Og jeg vet at det varierer fra dag til dag Bare litt underlig følelse når jeg først så 59.9 for bare noen uker siden og nå 58! Men det stagnerer nok. Jeg er jo storfornøyd og 15 kilo lettere, jøjemejen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg skal heller ikke mer ned og ble nesten betenkt da vekta viste 54,1 forleden dag. I går viste den 54,4 igjen og det er helt greit. Har jo bestemt meg for å ligge på 55 +/- 0,5 kg. Men du kan vel ikke være for tynn med 54 kg når du er 152 cm høy? Greit nok at du ikke prøver å gå ned mer, det forstår jeg, men det gjør vel ingenting om du går ned til 50 hvis kroppen "vil" det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg skal heller ikke mer ned og ble nesten betenkt da vekta viste 54,1 forleden dag. I går viste den 54,4 igjen og det er helt greit. Har jo bestemt meg for å ligge på 55 +/- 0,5 kg. Der vil jeg ligge også og jeg er 20 cm høyere enn deg. Jeg er fornøyd med 58 da og det betyr at jeg må ned to kg til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ned til 61,7 nå men jeg har vært syk og nesten ikke spist siden onsdag ved lunsjtider. Nesten 2 kilo ned på en uke er det, men ikke akkurat en "sunn" uke... - trente styrke to ganger før jeg ble syk da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Men du kan vel ikke være for tynn med 54 kg når du er 152 cm høy? Greit nok at du ikke prøver å gå ned mer, det forstår jeg, men det gjør vel ingenting om du går ned til 50 hvis kroppen "vil" det? På 50 kg vil jeg se skrapa ut. Kjæresten min lå og strøk meg på hofta da han var hjemme sist og utbrøt:"Du er jo bare skinn og bein jo!" Litt former vil jeg da fremdeles ha igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.