Gå til innhold

Nå snør det her !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

9

• Sofline

4

• meg__123!

4

• hidi, the scorpion

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Cola?! Æ au :) Men bare i helga!

Skjønner deg godt, og eg har allerede sagt til sønnen min at fom.førstkommende mandag (har time hos tannlegen) er det slutt på Cola her i huset, med unntak av på lørdagene!

Men, røyken var det lettere å kutte ut...

Ingenting i veien med det så lenge barnet ikke er prematurt eller sykt. :-)

Det høres jo veldig riktig ut, men eg har inntrykk av at dette praktiserest veldig ulikt.

Med sunn fornuft og god magefølelse så kommer en langt her i livet, så litt frisk luft er sikkert bare bra.

Annonse

Gjest sjøstjerna

Nå er det over 16 år siden eg blei far, så eg husker ikkje kor lang tid det gikk etter fødsel før vi var ute på første trillerunden.

Men det var i slutten av mai...:)

vel det var omtrent like lenge siden.... at jeg gikk rundt på trilletur med 7 dagers gammel baby.

:-)

Me too. Ihvertfall den delen som medfører glatte, sleipe veier som igjen medfører masse ulykker!

Føler meg ikke rimelig trygg på sklisikre støvletter engang!

mm.. Jeg må alltid kjøre kjempe sakte om vinteren,er så redd for å miste kontrollen :P Fort gjort..

Jeg får for guds skyld håpe at det ikke begynner å snø her.. det har jeg ikke dekk til.

:-P

Bor rett utenfor London.. så det er kanskje ikke så sannsynlig.

Vi snakket om det her forleden.. at det var deilig å slippe å bytte dekk, og måke snø....

Det blir snø og glatt i London og. Eneste forskjellen er at ingen har vinterdekk eller tenker på å tilpasse farten og det blir total kaos hver gang :-/

Annonse

*Du sa det var lett å slutte å røyke* Misforstod jeg? Du klarte lett å slutte?

Ååå..Det ja, i motsetning til å vende meg av med Cola drikkinga (må være koffeinen eller noe anna lureri) så var det lett å slutte å røyke.

Eg bare bestemte meg for å slutte å røyke, og så slutta eg !

"Piece of cake", det er no 2 år siden. :)

Ååå..Det ja, i motsetning til å vende meg av med Cola drikkinga (må være koffeinen eller noe anna lureri) så var det lett å slutte å røyke.

Jeg også, men cola'n er innmari vanskelig å slutte med.

*misunnelig* Ingen formel, bare viljestyrke altså. Flott!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...