Gjest chasey Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hei igjen og takk for tidligere svar. Jeg er en gutt på 23 år som var i kontakt med deg ang det at jeg lurte på om jeg kunne vært høyere enn mine 170 cm hvis jeg ikke hadde gått opp 20 kg fra 70-90 kg etter videregående. Fikk inntrykk av at du mente jeg kunne vært høyere hvis jeg ikke hadde lagt på meg. Hvor mange cm kan det eventuelt være snakk om? Mamma er 159 cm og pappa 180 cm På forhånd takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Grethe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg mener ikke at du vil vokse noe mer, men at du ved å gå noen kilo ned i vekt vil se slankere ut og få en rakere holdning. Dette vil gjøre sitt til at du vil strekke deg mer fysisk og se et par centimeter høyere ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.