hidi, the scorpion Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Verden vil bli et veldig "intim" plass etterhvert.Kunstig befruktning øker, "ekte" fødseler synker og en stor økning i antall adoptivba Ingen skal vite hvem som er eggdonor eller sæddonor, vi skal kun stole på at de ikke jukser..... For det gjør de selvfølgelig ikke, de tjener jo tusenvis av dollar på ett egg! Og vi lever jo trossalt i en verden hvor ingen utnytter hverandre, og ingen er ineteressert i å tjene penger...! 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Du - dette innlegget skjønte jeg ikke. Hva var egentlig poenget ditt, og hva vil du at vi skal kommentere? Og hva har incest med dette å gjøre? 0 Siter
Gjest mine tanker om d Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Du - dette innlegget skjønte jeg ikke. Hva var egentlig poenget ditt, og hva vil du at vi skal kommentere? Og hva har incest med dette å gjøre? Det har jo vært på tv (husker ikke program) om småbyer der mange er halvsøsken p.g.a. sæddonasjoner. I USA var det en lege som selv var spermdonor, og da hadde han mange, mange barn som ikke visste at de var halvsøsken. Om to blir kjærester er det jo veldig ekkelt. See? 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det har jo vært på tv (husker ikke program) om småbyer der mange er halvsøsken p.g.a. sæddonasjoner. I USA var det en lege som selv var spermdonor, og da hadde han mange, mange barn som ikke visste at de var halvsøsken. Om to blir kjærester er det jo veldig ekkelt. See? Joda, jeg ser poenget ditt, forsåvidt. Men jeg mener incest dreier seg om bevisste overgrep fra omsorgspersoner, stefedre/mødre (som man ikke er genetisk i slekt med), onkler, "filleonker", stebestefredre (nok en gang ikke genetisk slektskap). Hvis man ikke vet at man faktisk er i slekt med en person, tenker ikke jeg på det som incest - man tror man er to mennesker som har truffet hverandre, og det dreier seg heller ikke om overgrepssituasjoner... Finner man det ut, bør man selvfølgelig ikke videreføre forholdet, og i hvert fall ikke sette barn til verden (pga den genetiske risikone dette medfører), men incest er jeg ikke enig i at det er.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.