Gå til innhold

AU!---føttene mine...hva er galt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har greie på sko og føtter her inne....

I sommer gikk jeg med flate sneakers, og nå når jeg har tatt på meg vinterskoene (som jeg forresten kjøpte ny og brukte i fjor vinter) får jeg ufattelig vondt UNDER føttene. Trenger ikke gå lange biten heller. Går jeg en kort tur, kommer hjem og tar de av, går å setter meg i stolen, og når jeg da reiser meg.....ja da har jeg så vanvittig vondt at jeg går som en gammel mann. Så nå går jeg med konstant vondt under føttene og mistenker skoene da. Har ikke lyst å kjøpe meg nye vintersko da de jeg bruker nå er ecco, og ny i fjor og kostet flesk. Hadde håpet på noen billigere tips...

Hva kan jeg gjøre...og hvorfor får jeg vondt under føttene nå??...Hadde ingen problemer sist vinter.....

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...