Orio Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Er det noen som både har veid seg og fulgt med på livvidden? Er det sammenheng mellom vekt og livvidde, eller er det tilfeldigheter som spiller inn? (Sikkert et dumt spørsmål, men.) Jeg har nå i noen uker prøvd å være litt bevisst på hva jeg spiser + å bevege meg - litt - mer. Jeg har samtidig målt livvidden, og den har gått ned. Kan jeg ta det som et tegn på at jeg gjør noe riktig? Eller er det helt tilfeldig at det blir sånn? (Har ikke holdt på så mange uker enda.) Jeg regner med at noen vil anbefale veiing, så jeg kan like godt med en gang si at det ikke er aktuelt for meg. Jeg har prøvd det mange ganger før, og det har alltid endt med at jeg er blitt veldig opphengt i vekta, veier meg flere ganger om dagen, alt styres av vekta. Derfor lurer jeg på om livvidde er en rimelig pålitelig måte å finne ut om jeg er på rett spor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Midjemål blir av noen anbefalt mer enn vekt. Jeg mener du med god samvittighet kan måle midjen din 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg merker det først og fremst på hoftene når jeg går ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Midjemål blir av noen anbefalt mer enn vekt. Jeg mener du med god samvittighet kan måle midjen din Heisann midjemål er en god indikator på at man går ned i vekt. Selv har jeg gått ned 15 kilo og 13 cm er borte rundt livet Så bare ligg unna vekten hvis den er problematisk. Du vil uansett merke at kiloer blir borte Stå på og lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Du kan godt bruke midjemål som indikator på at du er på rett vei. Viktig at du måler deg rett etter du har stått opp hver gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ja, det er sammenheng mellm midjemål og vekt. Speilet er også en god indikator på om man har blitt slankere og fått mere muskler/fastere kropp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Ja, det er sammenheng mellm midjemål og vekt. Speilet er også en god indikator på om man har blitt slankere og fått mere muskler/fastere kropp. Det er ikke så lett å være objektiv når det gjelder speilet, har jeg det ikke bra ser jeg med en gang at jeg har lagt på meg 20 kilo selv om andre ikke kan se noen forskjell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Du kan godt bruke midjemål som indikator på at du er på rett vei. Viktig at du måler deg rett etter du har stått opp hver gang. Ok. Det skal jeg huske. Prøve i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Jeg merker det først og fremst på hoftene når jeg går ned i vekt. Det gjør vel egentlig jeg også, men det er så vanskelig å finne et fast sted å måle på hoftene. Og da er jo litt av vitsen borte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Midjemål blir av noen anbefalt mer enn vekt. Jeg mener du med god samvittighet kan måle midjen din Fint, da satser jeg på midjemål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Heisann midjemål er en god indikator på at man går ned i vekt. Selv har jeg gått ned 15 kilo og 13 cm er borte rundt livet Så bare ligg unna vekten hvis den er problematisk. Du vil uansett merke at kiloer blir borte Stå på og lykke til Takk. Skal satse på midjemål, er greit å få en viss pekepinn på om forandringene virkelig har effekt, eller om det bare er jeg som har lyst til å tro det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg merker det først og fremst på hoftene når jeg går ned i vekt. Jeg også. Det legger seg fort på hoftene, med det forsvinner fort også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Det er ikke så lett å være objektiv når det gjelder speilet, har jeg det ikke bra ser jeg med en gang at jeg har lagt på meg 20 kilo selv om andre ikke kan se noen forskjell. OK, jeg skjønner. Du er ute etter mest mulig objektiv informasjon. Da kan nok midjemål være det lureste. Det varierer kanskje ikke så mye fra dag til dag heller, sånn som vekten kan gjøre. Man kan jo godt gå opp et par kilo uten at man egentlig har lagt på seg. Selv har jeg en vekt som er spinnvill. Jeg kan godt gå på den tre ganger rett etter hverandre, og den viser helt forskjellig hver gang. Ikke har jeg varmekabler på gulvet og ikke står den i "bakke" heller, så den er nok bare litt upålitelig. Men det er ikke så farlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.