Gjest Blikkboks Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Heia! Jeg går endel med hunden min, har han rundt livet, så egentlig kunne jeg jo gått med staver, har hørt at det gir utrolig mer effekt enn bare å gå vanlig fort. Jeg går ikke på "søndagstur", så jeg blir god å svett. Går ca. en times tid. Kan noen forklare meg hvordan man bruker staver, og om effekten? Ha en super søndag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 gjerne med en link til ett par gode, for er ikke forkskjellen enorm her også?? Takk igjen:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvordan stave Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan man staver trenger? Akkurat som du har gjort det: t-r-e-n-g-e-r. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan man staver trenger? Akkurat som du har gjort det: t-r-e-n-g-e-r. *LOL* Nå har eg gått og humra i 2,5 time, takk skal du ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.