Gå til innhold

Har bestilt og betalt flybill, men hvor er bill.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bestilt flybill på nettet før, så trenger råd. Skulle bestille til en foreleser på jobben, skrev opp hans navn (men ikke adr) + både jeg og han fikk skulle få referansenr. Hvordan fungerer det så, får han el jeg tilsendt billetten..? Veldig usikker, håper noen vet. Pengene er trekt på visa.

Skrevet

Normalt når man bestiller på internett får man e-billett. Sikker på at mailen du fikk etterpå ikke fungerer som billett? Uansett kan referansenummeret brukes.

Gjest pærebrus875
Skrevet

jeg får stort sett en pdf fil i mailen jeg har brukt, som da skal skrives ut. Der står tidspunkt jeg skal reise, at det er betalt, og sikkert også referanse nr. Hvilken mailaddresse brukte du når du registrerte deg? Sjekk i spam-mappen at den mailen ikke har havnet der, og be han gjøre det samme om han skulle fått den. Jeg har selv aldri opplevd det, men jeg bruker kun standard hotmail-addresse med filter der. ikke noe ekstra program.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...