Gjest Cecilie17 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hei. Jeg ødela menisken i en kretskamp i 2005. Jeg har vært igjennom 2 operasjoner. Den ene i Mars 2006 og den siste i Juni 2007. Første gang de gikk inn i kneet mente de det ikke var noe å gjøre, men jeg klaget flere ganger til de om at det fortsatt var vondt. Når jeg da endelig fikk tvingt igjennom en ny operasjon så de at menisken var helt ødelagt! Dette var fordi de ikke hadde gjort noe første gang, og menisken hadde blitt mer og mer ødelagt. Jeg vet at jeg kan få en form for erstatning fordi man blir erklært noen % uføretrygdet når man blir operert i forskjellige kroppsdeler. Jeg lurer på hvor mange % man blir ufør av meniskoperasjoner, og hvor mye jeg kan få i erstatning. Hvor skal jeg henvende meg? Fotballforbundet har ingen info om sånn her. Takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klag til sykehuset først Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg ville kontaktet fylkeslegen for å få litt av svarene. Legen kan hjelpe deg med nødvendige papirer på tilstanden. Det er lov å prøve. Kanskje du har livsforsikring selv som du kan benytte deg av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.