skal Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 En KORT tur alene hver dag er målet, jeg har tenkt å komme dit etter hvert. Angsten er et problem der, så det må starte med en kort tur. Men det er jo litt overvinnelse å bare gå til enden av gata og hjem også, da. For hva vil naboene si? Grunnen til at jeg i første omgang satser på en til to ganger i uka er at da har jeg noen å gå sammen med. Det er faste avtaler, så det å gjennomføre blir nok ikke noe problem. En relativt fast måltidsrytme har jeg begynt med, men tror jeg vil trenge litt tid på å finne ut av det. Med litt småspising ut over hele ettermiddagen som jeg har drevet med hittil har jeg ikke helt oversikt over når jeg blir sulten hvis jeg holder meg til faste måltider. Det å ikke kjefte på meg selv for det jeg spiser utenom blir nok verre. Men er nok viktig, å hele tiden kjefte på meg selv og fortelle meg selv at jeg ikke får til noe som helst gjør det ikke akkurat lettere å holde ut i stedet for å gi opp. ''Det å ikke kjefte på meg selv for det jeg spiser utenom blir nok verre. Men er nok viktig, å hele tiden kjefte på meg selv og fortelle meg selv at jeg ikke får til noe som helst gjør det ikke akkurat lettere å holde ut i stedet for å gi opp.'' Det er kjempeviktig! Er noe med å være sin egen trener/veileder/fan. Stå på - du er flink! (følger litt med, skal igang m sånt jeg og, men ikke helt i offentlighet enda. Fortelle hvordan det går?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er ganske spent selv, det skar seg litt i går, da. Noe skjedde som dyttet meg langt ned, og som vanlig trodde jeg sjokolade skulle hjelpe meg å klatre oppover, og kjøpte en stor pose smågodt. Klarte i alle fall å nøye meg med litt av. ;- ) Litt smågodt skader ingen Det er bare og fortsette på veien...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.