Gjest Sensibell Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg har prøvd å komme meg inn på Panduro hobby sine nettsider i flere uker nå men kommer aldri inn. Har de kuttet ut nettsidene sine eller? Noen som vet hva som har skjedd her?? 0 Siter
astridny Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hei. Jeg var der for 1 uke siden og bestilte. Og det gikk helt fint. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Kom inn med en gang jeg. http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet men www.panduro.no funker så du kommer inn på adressen ovenfor. 0 Siter
Gjest Sensibell Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg skjønner ingenting!!! Nå prøvde jeg å komme inn på linken ti Lillemus, jeg prøvde www.panduro.no og www.pandurohobby.no - MEN kommer ikke inn på noen av de..:-( Jeg får denne beskjeden: error 500 Hva betyr det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg skjønner ingenting!!! Nå prøvde jeg å komme inn på linken ti Lillemus, jeg prøvde www.panduro.no og www.pandurohobby.no - MEN kommer ikke inn på noen av de..:-( Jeg får denne beskjeden: error 500 Hva betyr det? Kanskje serveren du går ut ifra har problemer? Kommer inn både hjemmefra og fra jobben jeg i alle fall. 0 Siter
Gjest Sensibell Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Kanskje serveren du går ut ifra har problemer? Kommer inn både hjemmefra og fra jobben jeg i alle fall. Hmm... nå kom jeg endelig inn!! :-) men så skulle jeg inn på en annen side og da fikk jeg plutselig hvitt ark og error - beskjed igjen... merkelig.. må være maskinen min det er noe rart med kanskje? eller at sidene er dårlige mot Mozilla Firefox kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hmm... nå kom jeg endelig inn!! :-) men så skulle jeg inn på en annen side og da fikk jeg plutselig hvitt ark og error - beskjed igjen... merkelig.. må være maskinen min det er noe rart med kanskje? eller at sidene er dårlige mot Mozilla Firefox kanskje? Det kan hende, jeg bruker bare IE. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Panduro har ofte dårlig stabilitet på sine nettsider. Opplever ofte at jeg ikke kommer inn fordi det "henger" på sidene deres. 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Hvilken nettside er det? Virker den ikke? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.