Gå til innhold

lei av stua mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Har du bokhylle, så sett bøkene helt ytterst på hylla, slik at de kommer kant i kant med bokhylla. Det er mye penere enn å ha bøkene dytta helt inn i hylla. Utrolig hva slike små endringer egentlig kan gjøre:)"

Enig!

Mannen min ligger i sofaen og dytter bøkene innover med tærne. Jæ...irriterende:)

Han skaper så mye unødvendig ektraarbeid for meg.

Mannfolk altså!! ;-)

Ungene mine hadde en periode i toårsalderen der de bare _måtte_ dytte bøkene inn i bokhylla. Jeg ble gær'n på dem støtt og stadig!!!

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

16

• morsan

5

• Sofline

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Mannfolk altså!! ;-)

Ungene mine hadde en periode i toårsalderen der de bare _måtte_ dytte bøkene inn i bokhylla. Jeg ble gær'n på dem støtt og stadig!!!

''Mannfolk altså!! ;-)''

Mine bøker står sirlig oppstilt i bokhylla, kant i kant med reolen.

Det samme gjør alle CD`er og LP plater!

Foto/film-bøker står i ei hylle, kunstbøker i ei hylle, kokebøker o.l. i ei hylle, romaner/noveller i ei hylle, diktsamlinger i ei hylle og diverse bøker i ei hylle.

For ikkje å snakke om skoa i gangen...:)

Skrevet

''Mannfolk altså!! ;-)''

Mine bøker står sirlig oppstilt i bokhylla, kant i kant med reolen.

Det samme gjør alle CD`er og LP plater!

Foto/film-bøker står i ei hylle, kunstbøker i ei hylle, kokebøker o.l. i ei hylle, romaner/noveller i ei hylle, diktsamlinger i ei hylle og diverse bøker i ei hylle.

For ikkje å snakke om skoa i gangen...:)

Skal vi gifte oss??

(Ps: Må bare spørre mannen min om lov først;))

Skrevet

Synes det er penest at de er ca. 2,5 cm. inn i hyllen, jeg :-).

Nei, nei, nei!!! Har du prøvd å sette dem helt ytterst?? Myyye penere og stua ser mer stilren ut med en gang :-)

Skrevet

Hehe, tror jeg tenker omtrent som deg ;-)

Vi hadde en slik lampe for noen år siden og jeg vurderte sterkt om jeg skulle sette den på loftsstua, men så fant vi ut at vi hadde godt nok lys likevel, så da var det ut med lampa;)

Hvis mor-barn-lampe er en sånn lampe med en stor lampe som lyser oppover og en liten som lyser nedover, så har vi det i stua, og er kjempefornøyd med den!

Så det så!

Men vi er helt grønne på interiør da....

Skrevet

Hvis mor-barn-lampe er en sånn lampe med en stor lampe som lyser oppover og en liten som lyser nedover, så har vi det i stua, og er kjempefornøyd med den!

Så det så!

hehe. Fint, takk skal du ha. Da er jeg ikke alene om å ha den :)

Skrevet

hehe. Fint, takk skal du ha. Da er jeg ikke alene om å ha den :)

Du kan regne inn meg også i den gjengen. Jeg har attpåtil TO sånne lamper i stua. Og det skal jeg fortsette med, særlig hvis de er ut ;-)

Skrevet

Du kan regne inn meg også i den gjengen. Jeg har attpåtil TO sånne lamper i stua. Og det skal jeg fortsette med, særlig hvis de er ut ;-)

:-)

Skrevet

Skal vi gifte oss??

(Ps: Må bare spørre mannen min om lov først;))

Greit for meg!

Skrevet

Vi har en sånn, skal tro hvor den ble av da vi flyttet i sommer? *Tenker* Jo, den havnet i boden der den brukes til opplysning! :o)

Gjest pærebrus875
Skrevet

"Mor-datter-lampe" er.... eh..... ganske "ut" for tiden (siden du ber om råd, så ;-))

Ta deg en tur på IKEA om du bor i nærheten og kjøp deg en annen kul lampe, f.eks. denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20028550

Denne har vi og jeg synes den er kul og gir et koselig lys :)

kan noen beskrive en mor/datter lampe for meg? he he mulig jeg er for ung til å ha hørt om fenomenet.

Gjest pærebrus875
Skrevet

kan noen beskrive en mor/datter lampe for meg? he he mulig jeg er for ung til å ha hørt om fenomenet.

søkte litt på nett og fant ut at det er en lampe med flere ulike lamper på, og da har jeg vel kanskje vokst opp med en slik en selv.. uten å noen gang har hørt et slikt utrykk før.

Skrevet

Så det så!

Lampa er kjempepraktisk og lyser veldig godt, men likefullt er den stygg ;-)

Skrevet

Gubben nedla desverre veto ;-)

Men, nå har du ett pressmiddel å bruke.

Hvis ikkje du holder orden i bokhylla.....osv. :)

Skrevet

Men, nå har du ett pressmiddel å bruke.

Hvis ikkje du holder orden i bokhylla.....osv. :)

*notere*

Den var genial ;-)

Skrevet

Jeg la merke til at du la ut bilde. Min er ikke slik. Min er grå hele veien. "Tallerken" på toppen, og en liten spott nede. Men samma det, jeg har nytte av den foreløpig ;)

Den jeg la ut link til tror jeg er den "moderne" varianten. Den jeg hadde var flat opp-ned-tallerken på toppen og kule-lampe nede tror jeg? Disse lampene finnes nok i flere varianter, så kanskje din er stilig:) Min var i messingfarge og "alle" hadde dem på 90-tallet....

Skrevet

Den jeg la ut link til tror jeg er den "moderne" varianten. Den jeg hadde var flat opp-ned-tallerken på toppen og kule-lampe nede tror jeg? Disse lampene finnes nok i flere varianter, så kanskje din er stilig:) Min var i messingfarge og "alle" hadde dem på 90-tallet....

:) Jeg fikk min i julegave julen 2000. Det kjipe med den er at den fanger fluer ,greit nok, men det synes når de ligger oppi der :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...