Gjest Dija Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er 18 år, og skadet ryggen min som barn. Man har prøvd å rette på skadene, men det er stadig ryggvirvlene som ikke sitter i ro. Dette gjelder spesielt nakke og midtre del av ryggen. Pga dette har jeg fått veldig stive ryggmuskler. Hvordan kan jeg trene opp og oppleve mindre smerter/plager? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Denne type opptrening for å styrke og gi økt stabilitet i nakke og rygg ellers, bør ledes og guides av en erfaren fysioterapeut. Bl.a. ved instruksjon og trening med f.eks. Terapi-Master. Men dette er et langtidsprosjekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koja Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg tror kanskje pilates kan være noe for deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.