Gjest rudesp Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hei, Lurte på om jeg bør gå til legen min og få rekv. til røntgen. Spilte fotball for tre uker siden og slo helen min i bakken. Føltes som jeg "landet" litt for hardt. Spilte på kunstgress bane med fotball sko. Jeg spiller ikke fotball til vanlig. Etter tre uker har jeg fortsatt så vondt i helen at jeg ikke klarer å gå på den. Kan stå på den på vanlig måte. Ikke smerter ellers. Der det gjør mest vondt er det punktet som treffer bakken først ved vanlig gange, altså nesten rett under helen. Har ikke vært noe blå eller misfarger, bare litt hoven de første dagene. Noen ideer? På forhånd takk for en super side! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Det kan være at slimposen under hælen eller beinhinna som ble skadet. Men hvis dette ikke gir seg i løpet av 4 uker etter skaden, bør legen ta en titt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.