pekkaline Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vet noen hvor jeg kan kjøpe vekter til en grei pris? De vil styrke armer og rygg spesielt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kjøpte et veldig greit sett på Intersport på Sørlandssenteret i vinter. To manualer med løse vekter, slik at en kan regulere selv hvor tunge de skal være. Jeg bruker dem for armer og bryst. Tror kanskje de kostet ca 300 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kjøpte et veldig greit sett på Intersport på Sørlandssenteret i vinter. To manualer med løse vekter, slik at en kan regulere selv hvor tunge de skal være. Jeg bruker dem for armer og bryst. Tror kanskje de kostet ca 300 kr. Jøss så de koster ikke mere? Flott! Takk for svar. Jeg så for meg kanskje opp mot tusenlappen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kjøpte et sett på Europris tidligere i høst. To engåndsmanualer hvor vekten kan varieres fra 1,8 kg (? selve stanga) til 10 kg, men alle skivene på. Kostet 299,-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kjøpte et sett på Europris tidligere i høst. To engåndsmanualer hvor vekten kan varieres fra 1,8 kg (? selve stanga) til 10 kg, men alle skivene på. Kostet 299,-. Fikk du mer til overs? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kjøpte et sett på Europris tidligere i høst. To engåndsmanualer hvor vekten kan varieres fra 1,8 kg (? selve stanga) til 10 kg, men alle skivene på. Kostet 299,-. Eoropris altså, javel tusen takk. Skal rundt omkring i morgen en tur å se på ting og tang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fikk du mer til overs? Jepp, så i dag kjøpte jeg 8 par ullstrømper! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jepp, så i dag kjøpte jeg 8 par ullstrømper! ;o) Eg har kjøpt to par ullundertøy (Helly Hansen) på tilbud i dag, men det var på COOP. Så fikk eg ikkje noe til overs heller, siden eg betalte med kort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jøss så de koster ikke mere? Flott! Takk for svar. Jeg så for meg kanskje opp mot tusenlappen Så nettopp omtrent det settet jeg har til 199 på den messa som skal være i Sukkevannshallen torsdag-søndag. Se reklameinnlegg i Fævennen i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 Så nettopp omtrent det settet jeg har til 199 på den messa som skal være i Sukkevannshallen torsdag-søndag. Se reklameinnlegg i Fævennen i dag. Takk for tips!! Har bare nettutgaven, men skal sjekke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.