Gå til innhold

Vekter til ungdommene mine

pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte et veldig greit sett på Intersport på Sørlandssenteret i vinter. To manualer med løse vekter, slik at en kan regulere selv hvor tunge de skal være.

Jeg bruker dem for armer og bryst.

Tror kanskje de kostet ca 300 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et veldig greit sett på Intersport på Sørlandssenteret i vinter. To manualer med løse vekter, slik at en kan regulere selv hvor tunge de skal være.

Jeg bruker dem for armer og bryst.

Tror kanskje de kostet ca 300 kr.

Jøss så de koster ikke mere? Flott! Takk for svar. Jeg så for meg kanskje opp mot tusenlappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et sett på Europris tidligere i høst. To engåndsmanualer hvor vekten kan varieres fra 1,8 kg (? selve stanga) til 10 kg, men alle skivene på. Kostet 299,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et sett på Europris tidligere i høst. To engåndsmanualer hvor vekten kan varieres fra 1,8 kg (? selve stanga) til 10 kg, men alle skivene på. Kostet 299,-.

Fikk du mer til overs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eoropris altså, javel tusen takk. Skal rundt omkring i morgen en tur å se på ting og tang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, så i dag kjøpte jeg 8 par ullstrømper! ;o)

Eg har kjøpt to par ullundertøy (Helly Hansen) på tilbud i dag, men det var på COOP. :)

Så fikk eg ikkje noe til overs heller, siden eg betalte med kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så de koster ikke mere? Flott! Takk for svar. Jeg så for meg kanskje opp mot tusenlappen :)

Så nettopp omtrent det settet jeg har til 199 på den messa som skal være i Sukkevannshallen torsdag-søndag. Se reklameinnlegg i Fævennen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp omtrent det settet jeg har til 199 på den messa som skal være i Sukkevannshallen torsdag-søndag. Se reklameinnlegg i Fævennen i dag.

Takk for tips!! Har bare nettutgaven, men skal sjekke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...