Gjest izzet Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det nok å trene knallhardt i treningstudio tre ganger i uka + annen aktivitet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nok til hva? Jeg vil tro det er mer enn det de fleste av oss trener i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nok til hva? Jeg vil tro det er mer enn det de fleste av oss trener i alle fall. Nok til å holde seg sånn noenlunde i form. Skal prøve å ta av 30 kg. Det krever litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nok til å holde seg sånn noenlunde i form. Skal prøve å ta av 30 kg. Det krever litt. Siden du skal ned 30 kg går jeg ut fra at du ikke har trent noe særlig tidligere? Bare ikke gap over for mye i ren startiver - da er det fort gjort å gå lei etter kort tid og ikke minst er det fort gjrot å pådra seg belastningsskader. 3 gode økter i uka er flott, men pass på så du får hvilt godt mellom så kroppen får bygd opp igjen muskelmassen + ta hensyn til om du får smerter eller ubehag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.