Gjest izzet Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Er det nok å trene knallhardt i treningstudio tre ganger i uka + annen aktivitet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Nok til hva? Jeg vil tro det er mer enn det de fleste av oss trener i alle fall. 0 Siter
erik123 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Nok til hva? Jeg vil tro det er mer enn det de fleste av oss trener i alle fall. Nok til å holde seg sånn noenlunde i form. Skal prøve å ta av 30 kg. Det krever litt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Nok til å holde seg sånn noenlunde i form. Skal prøve å ta av 30 kg. Det krever litt. Siden du skal ned 30 kg går jeg ut fra at du ikke har trent noe særlig tidligere? Bare ikke gap over for mye i ren startiver - da er det fort gjort å gå lei etter kort tid og ikke minst er det fort gjrot å pådra seg belastningsskader. 3 gode økter i uka er flott, men pass på så du får hvilt godt mellom så kroppen får bygd opp igjen muskelmassen + ta hensyn til om du får smerter eller ubehag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.