4barns mor-77 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Er det flere som ikke får logget på msn om dagen? Den vil aldeles ikke, ikke i går heller... 0 Siter
meg__123! Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 har hatt problemer, men har hatt problemer med nettet generelt jeg da. 0 Siter
tiliti Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Fungerer bra her. Vet at mange versjoner av msn har problemer med å koble til dersom klokka på datamaskinen din har begynt å gå feil eller har svært feil dato. Sjekk at dette ikke er tilfelle hos deg. Alternativt at msn har blitt sperret av brannmur-programvare på din datamaskin. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Fungerer bra her. Vet at mange versjoner av msn har problemer med å koble til dersom klokka på datamaskinen din har begynt å gå feil eller har svært feil dato. Sjekk at dette ikke er tilfelle hos deg. Alternativt at msn har blitt sperret av brannmur-programvare på din datamaskin. Takk o`takk;) Datoen var heeelt feil! Hvordan kan dèt skje sånn helt uten videre? hehe... 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Vennene mine fikk logget på, men ikke sendt meldinger, de kom "i retur" hele tida. De hadde MSN 8,1 og 8,5 er nyeste.. da fikk de skrevet til meg når de la inn den. Du finner versjons nr ved å åpne MSN, se under Hjelp og Om Messenger. Står det lavere enn 8,5 der så stikk innom www.msn.no Om du skulle ha smileyer osv liggende, du mister ikke noe om du legger msn inn over den du har, så du trenger ikke å avvinstallere, bare legg det inn på. Det hjalp for dem. Mulig det er problem med å logge på nå? Jeg bytta for noen uker siden "for gøy" og ser jo at det var lurt gjort nå. Men skal nevnes at jeg også fikk dette tullet med å ikke få sendt meldinger igår.. rare greier men det gikk over. Så mulig hele MSN er på bærtur? Uansett lurt å legge inn nyeste 0 Siter
tiliti Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Takk o`takk;) Datoen var heeelt feil! Hvordan kan dèt skje sånn helt uten videre? hehe... Det kan skje hvis batteriet på hovedkortet har gått eller sitter løst (da vil datoen gjerne stille seg tilbake hver gang du skrur av og på maskina) eller dersom noen rett og slett har stilt den om av en eller annen grunn. Bytte batteri er rimelig enkelt men dersom du har skrekk for å skru deg inn i maskina kan det være greit å kontakte noen som har gjort slikt før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.