Gå til innhold

Hurtigsvarstilbud på gravsteiner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Enkeenke

Himmel!! Jeg trodde ikke man sendte ut tilbud av denne typen..... Også tre uker etter dødsfallet?? Da er vel det meste allerede bestilt og ordnet allerede. Nei, dette hadde jeg også reagert på.

''Også tre uker etter dødsfallet?? Da er vel det meste allerede bestilt og ordnet allerede''

Tre uker etter at min mann døde. hadde ikke jeg ordnet noe i forhold til gravsteinen. Det gikk noen måneder før jeg kom så "langt".

Himmel!! Jeg trodde ikke man sendte ut tilbud av denne typen..... Også tre uker etter dødsfallet?? Da er vel det meste allerede bestilt og ordnet allerede. Nei, dette hadde jeg også reagert på.

''Også tre uker etter dødsfallet?? Da er vel det meste allerede bestilt og ordnet allerede''

Det er ikke sikkert. Det kommer vel også an på når på året personen dør. Min far døde om vinteren, og det var først utpå sommeren at det midlertidige trekorset ble erstattet med en stein.

Annonse

Det er ikke sikkert. Det kommer vel også an på når på året personen dør. Min far døde om vinteren, og det var først utpå sommeren at det midlertidige trekorset ble erstattet med en stein.

Ja ting tar tid. Men jeg trodde at gravstein ble bestilt i samme rennet som alt det andre. Tok feil da.

Skjønner at de føler seg støtt, og finner det både upassende og uetisk.

Men eg reagerer også på Firmaet som sendte ut "Hurtigsvarstilbud", først 3 uker etter dødsfallet, greit nok at det er _etisk_ betenkelig men de kan heller ikkje kalle det "Hurtigsvarstilbud" !

Skjønner at de føler seg støtt, og finner det både upassende og uetisk.

Men eg reagerer også på Firmaet som sendte ut "Hurtigsvarstilbud", først 3 uker etter dødsfallet, greit nok at det er _etisk_ betenkelig men de kan heller ikkje kalle det "Hurtigsvarstilbud" !

Hehe, nei der har du absolutt også et poeng:-)

Tre uker etter at min mann døde. hadde ikke jeg ordnet noe i forhold til gravsteinen. Det gikk noen måneder før jeg kom så "langt".

Nei, gravsten ordner man ganske sent, fordi jorda må "sette seg" etter begravelsen, før man setter på steinen, slik at denne ikke beveger på seg...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...