Gå til innhold

Nye mobiler i morra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bedt om råd angående kjøp av mobiler tidligere, men spør igjen.

Eg tror eg kjøper Nokia N73.

Sønnen vår (16 år) kjøper enten Nokia N76 eller N95.

Noen med erfaringer ? Positive/negative sider?

Skrevet

De nokia telefonene har fryktelig dårlig batteritid da. Hadde gått for sony ericsson

Skrevet

De nokia telefonene har fryktelig dårlig batteritid da. Hadde gått for sony ericsson

Jeg har aldri vært borti en telefon som har så dårlig batterikapasitet som Ericssontelefonen min.

Skrevet

De ligger på mellom 204-350 timer standbytid, og 165-390 minutt taletid.

Er det dårlig ? (eg vet ikkje ka som er "standard").

Noen spesielle modeller du vil anbefale?

Skrevet

Det eneste jeg synes er positivt med Nokia-telefonen min (har ikke de modellene Geir nevner da) er nettopp at batteriet varer lenge. :o) Skal ikke ha Nokia igjen, blir nok SE neste gang!

Skrevet

Det eneste jeg synes er positivt med Nokia-telefonen min (har ikke de modellene Geir nevner da) er nettopp at batteriet varer lenge. :o) Skal ikke ha Nokia igjen, blir nok SE neste gang!

Da varer det enda lenger med sony :o)

Skrevet

De ligger på mellom 204-350 timer standbytid, og 165-390 minutt taletid.

Er det dårlig ? (eg vet ikkje ka som er "standard").

Noen spesielle modeller du vil anbefale?

Det kommer en i desember som jeg vil anbefale: w960i :o)

9 timer taletid, 370 timer standby.

Problemet med f.eks N95 er at om man bruker mp3 spilleren går batteriet på et par timer, Denne tror jeg kan spille mp3 i ca 25 timer :o)

Skrevet

Det kommer en i desember som jeg vil anbefale: w960i :o)

9 timer taletid, 370 timer standby.

Problemet med f.eks N95 er at om man bruker mp3 spilleren går batteriet på et par timer, Denne tror jeg kan spille mp3 i ca 25 timer :o)

''Problemet med f.eks N95 er at om man bruker mp3 spilleren går batteriet på et par timer''

Tuller du nå?

Vi (sønnen) kjøpte N95 i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...