Gå til innhold

hva tenker mennene på?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Hei! Jeg er en jente/kvinne som er forelska for tiden... Svært forelska! Livet mitt dreier seg rundt denne karen om dagene. Jeg tenker på han stadig vekk. Om jeg skulle telle hver gang jeg tenkte på han i løpet av en dag, hadde jeg nok komt opp til ca 30. Jeg tenker på hvor flott han er, og tenker og grubler over alt han har sagt til meg og gjort. Hva betydde det blikket, den setningen osv. Sånn typisk kvinner tror jeg... Jeg vet ikke sikkert om fyren er interessert tilbake, men jeg har en følelse av at han har et godt øye til meg. Det jeg lurer litt på er: Hvordan er en manns forelskelse i forhold til en kvinnes? Jeg har jo hørt at menn ikke tenker så mye som kvinner. Betyr dette at når en mann er forelska, tenker han mindre på henne, enn en kvinne gjør for en mann? Og hva tenker menn på når de tenker på henne? Bare nysgjerrig ...:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291149-hva-tenker-mennene-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva de konkret tenker vet jeg ikke, men da kjæresten min og jeg var var heeeelt i startfasen og vanvittig forelsket hendte det jeg fikk meldinger som var omtrent sånn:"I dag har jeg ikke fått gjort noenting for jeg har bare gått rundt og tenkt på deg..." :o)

Jeg tror ikke de er så annerledes jeg, men jeg tipper nok at de ikke grubler og analyserer så mye som vi har en tendens til å gjøre! :o) Kos deg da!

''Jeg vet ikke sikkert om fyren er interessert tilbake, men jeg har en følelse av at han har et godt øye til meg. Det jeg lurer litt på er: Hvordan er en manns forelskelse i forhold til en kvinnes?''

:) Du må si til han at du er interessert. Så vil du sikkert få slike meldinger som Lillemus ;) De må ha bekreftelser, de går ikke rundt og tror ting slik som vi gjør. Et blikk for en mann kan bli to ting, oisann har jeg flekk på skjorta? Eller åh hun var pen ;) Hehe, neida, men du må si noe tydelig til han tror jeg. Lykke til!!

Gjest Gurojenta

Tipper at menn er like forskjellige som vi jenter er. Iallfall er min erfaring at det varierer mye fra mann til mann. Men generelt tror jeg nok vi jenter er flinkere til å si rett ut hva vi tenker. Men når min mann og jeg var nyforelsket opplevde jeg stadig vekk meldinger eller små koselige lapper med ord om hva han tenkte om meg. Kjempeyggelig og romantisk.

Gjest Gurojenta

Vi tenker nok like mye på partneren som du/dere gjør, men vi analyserer ikke så veldig mye som dere, selv om vi kan, i en slik fase, analysere mer enn vanlig vi også.

Men klar tale liker vi veldig godt:-)

Kan ikke skjønne at du mener vi analyserer så mye... ;)

Annonse

''Jeg tenker på hvor flott han er, og tenker og grubler over alt han har sagt til meg og gjort. Hva betydde det blikket, den setningen osv. Sånn typisk kvinner tror jeg... ''

De grubler ikke over hva du har sagt osv., de har glemt mesteparten uansett.

Men de tenker på hvor pen, søt og sexy du er, og hvordan det hadde vært i senga. Ikke noe galt i det. Og så tenker de kanskje på hva de skal gjøre for å bli kjæreste med deg. Noen lurer på om de er bra nok for deg. Eller om de orker å gå inn i et nytt forhold. Det er vel stort sett det hele. Og så lurer de på om du er bra nok for dem, eventuelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...