Gå til innhold

Madeleine forsvinningen

Anbefalte innlegg

Gjest Forsvinning
Skrevet

Jeg synest avisene bør skrive mindre om Madeleine McCann av respekt for alle de andre barna som og er forsvunnet, men som aldri får noe særlig oppmerksomhet.Jeg tror avisene velger denne saken fordi de ser at det er en sak som kan øke salgstallene.

Skrevet

Jeg synes avisene skal skrive _mer_ (dog litt mindre gjetting og mer fakta), om Madeleine forsvinningen, i respekt for andre forsvunnede barn.

Folk har blitt mer obs på andre bortførte barn, enn tidligere. Du tenker nok også mer på de barna nå, enn du gjorde før?

De fant forresten ei annen bortført jente i søk etter Madeleine.

Gjest menerdu?
Skrevet

Så hvis du hadde hatt et barn som forsvant, så ville du hindret alle ressurser i å bli satt inn for å finne det... av respekt for andre forsvunnede barn som ikke hadde så sterkt støtteapparat?

Skrevet

Jeg synes at det er fint at saken får slikt lys over seg. Kidnappere ser at de ikke får det lett. Folk blir mere obs på små barn som ser ut til å ikke ha det noe greit. Det ble funnet ei annen jente i søket etter Madeleine, det er kjempe positivt! Men jeg vil kanskje også si at de _kunne_ jo linket til side med andre forsvunnede barn også. (kanskje de har gjort det?)

Skrevet

Jeg synest avisenkjøperne bør kjøpe færre aviser som skriver om Madeleine McCann av respekt for alle de andre barna som og er forsvunnet, men som aldri får noe særlig oppmerksomhet.

Jeg tror aviskjøperne slik kan sørge for at salgstallene ikke øker.

Tilbud og ettersprøsel, min venn.....

Skrevet

I respekt for alle de andre barna? Et av de andre barna er nå funnet nettopp pga Maddiesaken.

Skrevet

Så hvis du hadde hatt et barn som forsvant, så ville du hindret alle ressurser i å bli satt inn for å finne det... av respekt for andre forsvunnede barn som ikke hadde så sterkt støtteapparat?

Godt poeng!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...