Lillemus Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Trallalaaa... Holdt på å ramle av vekta i dag - den viste 53,9! Ned 6,3 kg med andre ord. ) Midjemålet er fremdeles 72 cm, men det er jeg meget fornøyd med, har vært nødt til å stramme inn beltet ett hakk til de siste dagene. ) Dette er litt pussig for jeg spiser mer nå synes jeg enn for en tid siden (jeg pirker ikke bare i matfatet!) og de siste par ukene har jeg ikke vært like flink med treningen (hatt ungene mye + drittvær og vært opptatt også). Men jeg skal ikke klage da. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Gosh, så flink du er!! *gleder meg til øl og chips i kveld* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sc00by Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Sniker meg inn her... startvekt 72 vekt nå 68 mål 64 Håper dette skal motivere slik at jeg ikke spiser alt for mye i helga... God helg hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Sniker meg inn her... startvekt 72 vekt nå 68 mål 64 Håper dette skal motivere slik at jeg ikke spiser alt for mye i helga... God helg hilsen 4 kg ned er jo veldig bra! ) Det er lov å kose seg litt i helgen da, men som du sier - man trenger ikke ta av helt. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Henger meg på jeg også :-) Startvekt først i august 67,1 kg, mål var 62 kg, vekt i dag 61,3. Det er totalt nesten 6 kg ned, og jeg har gått ned 0,7 kg etter at målet var nådd for 3 uker siden. Jeg har de siste 3 ukene tillatt meg mye mer av ekstra-ting, men treningen fortsetter jeg med og da ser det ut til at jeg kan spise omtrent akkurat hvor mye jeg vil...:-) Midjemål er nå 69 cm, og jeg MÅ ut og kjøpe meg nye bukser i helgen :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Henger meg på jeg også :-) Startvekt først i august 67,1 kg, mål var 62 kg, vekt i dag 61,3. Det er totalt nesten 6 kg ned, og jeg har gått ned 0,7 kg etter at målet var nådd for 3 uker siden. Jeg har de siste 3 ukene tillatt meg mye mer av ekstra-ting, men treningen fortsetter jeg med og da ser det ut til at jeg kan spise omtrent akkurat hvor mye jeg vil...:-) Midjemål er nå 69 cm, og jeg MÅ ut og kjøpe meg nye bukser i helgen :-D *Hehe* Er det ikke moro når klærne blir for små! )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pås Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 *Hehe* Er det ikke moro når klærne blir for små! )) Synes kanskje det er gøyere når klærne blir for store! :-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Synes kanskje det er gøyere når klærne blir for store! :-) mvh *Hahahaha* Det har du sannelig rett i! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Samme som sist uke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Vekta viste 67,1 kilo i dag - altså opp ca en halvkilo igjen på en uke :-( Kjipt. Klaget min nød til mannen min i dag, og sa at jeg kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke går noe ned i vekt. Spiser mindre og sunnere enn tidligere og trener ca to ganger i uka + litt mageøvelser innimellom. Han mente at jeg ikke måtte se på vekta - for jeg var helt klart strammere i fisken nå, hadde mer muskler og bedre kondis. "Det som veier mye hos deg, er alle musklene i bein og rompe + alle de tunge tankene dine!" - sa han. Har han rett - må jeg gi opp å gå ned til 62 kilo (som jeg tror er min trivselsvekt), eller skal jeg prøve videre? Var forresten ute og løp i dag. Klrte å løpe mye lenger enn jeg har klart før. Og i ettermiddag har jeg kjøpt meg nye løpesko (for terrengløping) - Mizuno. Gleder meg til å prøve dem :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 58.4, litt opp - men spiller ingen rolle Målet var ned fra 73 til 60. Så når jeg ser 5-tall først på vekta, betyr det ikke annet enn at jeg er i mååååååååååål jiha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 58.4, litt opp - men spiller ingen rolle Målet var ned fra 73 til 60. Så når jeg ser 5-tall først på vekta, betyr det ikke annet enn at jeg er i mååååååååååål jiha Kjempeflott!!! Du er knallflink! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicketinick Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Kjempeflott!!! Du er knallflink! ) Takketakk - superflink du også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.