eigojente Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Vi skal ta helg. Samme her du, og en ekstra go klem til deg, glad i deg! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Først handling i dag og håper på å få tak i rakfisk til i kveld, nam, nam. Forhåpentligvis rakfisk til middag i kveld, hente datteren etter julebord senere. I morgen blir det tur i marka og til datteren på middag om kvelden. Søndag blir det tantebesøk og ishockeykamp. Helga går den.... God helg til alle. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 I helga har jeg ingen planer. Skal ta helga på sparket. Jippi!! Jeg tror det blir en liten tur på A-møbler og Ikea og så skal jeg male litt vegger og se på Tv. En tur ut i frisk luft blir det nok også. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 I helga har jeg ingen planer. Skal ta helga på sparket. Jippi!! Jeg tror det blir en liten tur på A-møbler og Ikea og så skal jeg male litt vegger og se på Tv. En tur ut i frisk luft blir det nok også. ''male litt vegger '' Det pleier å bli penere om du maler hele veggen.... 0 Siter
Jølsen Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg skal jobbe i kveld og på søndag :-( Har ikke noe lyst til det. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 ''male litt vegger '' Det pleier å bli penere om du maler hele veggen.... He he, ja sant det:) Halve stua er ferdig nå og så tenker jeg male jeg litt i kveld når ungene er i seng, for å unngå at de blir hjerneskadet. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 I ettermiddag skal vi til mine foreldre og feire min fars bursdag. Så blir det hjem og se på idol sammen med 8-åringen. Når han er i seng, skal jeg og min kjære ha et glass eller to med rødvin :-) I morgen har vi ingen spesielle planer på dagen, bortsett fra at hun minste skal i et selskap. om kvelden er vi invitert til noen naboer, men vi har ikke fått barnevakt ennå :-( så jeg vet ikke om det blir noe av. Søndag skal minstejenta i enda et selskap. Mulig vi inviterer noen venner på besøk på ettermiddagen. Og en løpetur i skogen håper jeg det blir! 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 He he, ja sant det:) Halve stua er ferdig nå og så tenker jeg male jeg litt i kveld når ungene er i seng, for å unngå at de blir hjerneskadet. Når blir det da?? Tror vi har ca jevnaldrende barn, og de legger seg jo ALDRI i helgene!! Vi kan sitte oppe og vente på "voksentid" til vi sovner i sofaen... Si meg en ting jeg lenge har lurt på: når får dere andre med store barn tid til ekteskapelige aktiviteter?? Jeg synes det er vanskelig å finne anledning... Klart vi kan gå på soverommet kl. 22 eller 20 for den saks skyld, men det blir så rart når barna er overalt... He-he, for et "problem"! mvh 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Når blir det da?? Tror vi har ca jevnaldrende barn, og de legger seg jo ALDRI i helgene!! Vi kan sitte oppe og vente på "voksentid" til vi sovner i sofaen... Si meg en ting jeg lenge har lurt på: når får dere andre med store barn tid til ekteskapelige aktiviteter?? Jeg synes det er vanskelig å finne anledning... Klart vi kan gå på soverommet kl. 22 eller 20 for den saks skyld, men det blir så rart når barna er overalt... He-he, for et "problem"! mvh Ungene, det er de 2 minste:) Hun på snart 17 lever sitt eget liv og skal vel ut på noe. Han på 14 kan være lenge oppe ja, men jeg kan male utover natta jeg:o) Ihverfall til 1.00. Det er sent på kvelden jeg er på mitt mest effektive:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 I ettermiddag skal vi til mine foreldre og feire min fars bursdag. Så blir det hjem og se på idol sammen med 8-åringen. Når han er i seng, skal jeg og min kjære ha et glass eller to med rødvin :-) I morgen har vi ingen spesielle planer på dagen, bortsett fra at hun minste skal i et selskap. om kvelden er vi invitert til noen naboer, men vi har ikke fått barnevakt ennå :-( så jeg vet ikke om det blir noe av. Søndag skal minstejenta i enda et selskap. Mulig vi inviterer noen venner på besøk på ettermiddagen. Og en løpetur i skogen håper jeg det blir! ''Og en løpetur i skogen håper jeg det blir!'' Her meldes det drittvær, men jeg håper det blir såpass at joggeskoene får seg en luftetur! ) Min kjære ringte i går kveld, da klarte han ikke holde seg, han bare måtte ringe og fortelle at han hadde kjøpt pulsklokker til oss! Så nå har vi noe å holde på meg i helgen i alle fall. *Hehe* 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ungene, det er de 2 minste:) Hun på snart 17 lever sitt eget liv og skal vel ut på noe. Han på 14 kan være lenge oppe ja, men jeg kan male utover natta jeg:o) Ihverfall til 1.00. Det er sent på kvelden jeg er på mitt mest effektive:) I see! Fredagskveldene er jeg glad dersom jeg holder meg våken til Sopranos (når det gikk), klarte det nesten aldri! mvh 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ungene, det er de 2 minste:) Hun på snart 17 lever sitt eget liv og skal vel ut på noe. Han på 14 kan være lenge oppe ja, men jeg kan male utover natta jeg:o) Ihverfall til 1.00. Det er sent på kvelden jeg er på mitt mest effektive:) Glemte å svare på dette med ekteskapelige aktiviteter. Vi har da eget soverom:) Og vi har et stort hus, men impulsive greier på kjøkkenbordet og slike ting er ikke som det en gang var:) 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Glemte å svare på dette med ekteskapelige aktiviteter. Vi har da eget soverom:) Og vi har et stort hus, men impulsive greier på kjøkkenbordet og slike ting er ikke som det en gang var:) Ja, vi har også stort hus og eget soverom, men vi har også barn som roper MAMMA!!! når de ikke finner fjernkontrollen til TV'en, rene sokker, hvor vi har gjemt "fredagssnackset", osv. De må enten være ute av huset eller sove for at jeg finner roen! :-) mvh 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Skal på julebord med jobben i dag :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Skal på julebord med jobben i dag :-) Så koselig, det skal dattera mi også, sitt første.... Ha det hyggelig da. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Skal ut å gå/jogge en lang tur i ettermiddag. Må kjøre og hente datteren min på trening, så tida hun bruker til å trene skal jeg benytte for å ta meg en tur også. Så skal vi hjem og se på idol og kose oss med lasagne og salat. Det blir sen middag i dag. I morgen håper jeg at jeg får litt ork til å få gjort rent litt her, det trengs. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Det har gått i ett siden forrige helg, så har ikkje fått tid til å legge planer eller tenke over ka eg skal gjøre før no. I dag skal eg gjøre minst mulig ihvertfall, så får vi se i morra åssen formen er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.