Gå til innhold

smerter i underarmer

Gjest Puffy

Anbefalte innlegg

Gjest Puffy

Jeg har har et problem med at jeg får veldig vondt i underarmene etter jeg har kjørt et set, spesielt etter en bicepsøvelse.. det er slik at hvis jeg slipper taket raskt fra feks en stang etter øvelsen gjør det mye vondere enn hvis jeg slipper gradvis.. dette har jeg hatt i over en måned. har hatt et treningsopphold på 2 uker nå, men det har ikke blitt bedre.. hva er dette? og hva kan jeg gjøre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Puffy.

Dette skyldes nok en overbelastning av muskulaturen i underarmene. Du kan selvsagt fortsette å trene resten av kroppen, dvs. øvelser som ikke provoserer det vonde området. Det å få igang blodsirkulasjonen generelt kan raske på bedringen av det vonde området bedre enn ved total treningspause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

jeg kan sende deg en liten "overtrenings-guide" på epost om du vil. Bare spør etter den i mail til [email protected]

Alt om trening, belastningsskader, revmatisme, m.e. og ikke minst vår spesialitet: Slanking. Se http://www.trim.no

Norges beste side innen kroppsbygging og fitness? Se http://www.iform.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...