Gå til innhold

Jeg hater BH'er!

Anbefalte innlegg

Gjest søtmons
Skrevet

Enten knirker de, eller så sklir stroppene nedover armen. Alle BHene mine oppfører seg på denne måten! Er det fordi det er helt ordinære, forholdsvis rimelige utgaver fra Lindex/Cubus? Er løsningen å kjøpe noen svindyre??

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• Lillemus

6

• hidi, the scorpion

5

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest pærebrus875
Skrevet

Kjøp sports-bh? De holder da ting på plass de også, har gått i det selv siden i sommer (pga jeg tok på en gammel jeg hadde liggende for å gå og bade, kan ikke bade i "fin" med blonder osv ) og trivdes såpass med å ha på at jeg kjøpte meg noen nye..

Skrevet

Hvis stroppene glir nedover armen, så er de jo ikke strammet til skikkelig.

Skrevet

Jeg har ikke den erfaringen, men jeg prøver alltid flere ulike, i forskjellige størrelser, før jeg kjøper. Bruker både dyre og rimelige, og ingen av dem "knirker".

Skrevet

Dyre bh-er kan gnage og være ubehagelige de også. Nå burde noen kvinne seg opp og gi oss et bedre tilbud på denne fronten. Jeg er sikker på at mannfolk hadde aldri gått rundt med et slikt ubehagelig plagg.

Fant noen myke og gode fra DIM for noen år siden, de er uten sømmer og slikt, men de fins ikke lenger eller er blitt dårlig uholdbar kvalitet. Typisk-

Gjest Gurojenta
Skrevet

Det gjelder iallfall å kjøpe riktig størrelse, ellers sitter de ikke noe godt på kroppen. Men det er stor forskjell både i kvalitet og komfort også, så har du noen merker du er misfornøyd med så la være å kjøpe de. Selv har jeg alltid vært storfornøyd med Ella May-serien til Lindex, men jeg synes det finnes mange gode merker i butikkene.

Skrevet

Hvis de sklir nedover skuldrene er de for store. Gå på en skikkelig undertøysforretning og få hjelp til å finne noen som passer.

Skrevet

Det gjelder iallfall å kjøpe riktig størrelse, ellers sitter de ikke noe godt på kroppen. Men det er stor forskjell både i kvalitet og komfort også, så har du noen merker du er misfornøyd med så la være å kjøpe de. Selv har jeg alltid vært storfornøyd med Ella May-serien til Lindex, men jeg synes det finnes mange gode merker i butikkene.

Ella May er gode når de passer skikkelig ja, enig i det! :o)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Ella May er gode når de passer skikkelig ja, enig i det! :o)

Ja, det finnes jo dårlige modeller der også. Men generelt er de bra, behagelige og med ok kvalitet.

Skrevet

Ja, det finnes jo dårlige modeller der også. Men generelt er de bra, behagelige og med ok kvalitet.

''Ja, det finnes jo dårlige modeller der også. Men generelt er de bra, behagelige og med ok kvalitet.''

Ikke nødvendigvis dårlige modeller, om de sitter godt på deg så trenger de jo ikke sitte godt på meg. :o)

Gjest Gurojenta
Skrevet

''Ja, det finnes jo dårlige modeller der også. Men generelt er de bra, behagelige og med ok kvalitet.''

Ikke nødvendigvis dårlige modeller, om de sitter godt på deg så trenger de jo ikke sitte godt på meg. :o)

''Ikke nødvendigvis dårlige modeller, om de sitter godt på deg så trenger de jo ikke sitte godt på meg. :o)''

Det var vel egentlig det jeg mente ja. :-)

Skrevet

Det gjør eg også!

''Er løsningen å kjøpe noen svindyre??''

Har du fine pupper kan du jo gå uten.

Skrevet

Det gjør eg også!

''Er løsningen å kjøpe noen svindyre??''

Har du fine pupper kan du jo gå uten.

Det kan hun, man da får ikke ikke glede verden med de fine puppene sine særlig lenge.

Skrevet

Det kan hun, man da får ikke ikke glede verden med de fine puppene sine særlig lenge.

Det har du rett i, men da dukker det bare opp noen "nye" damer med fine pupper som kan glede verden (oss).

Voila, så var det "problemet" løst! :-)

Skrevet

Det har du rett i, men da dukker det bare opp noen "nye" damer med fine pupper som kan glede verden (oss).

Voila, så var det "problemet" løst! :-)

Hehe, det har du rett i. Bare husk å ikke råde din fremtidige kone til å gå uten. Det kan bli fæle tider når hun har bikket 25;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har ingen svinedyre BH`er, men de jeg har sitter godt! Merker ikke at jeg bruker BH engang...;) Det kan, som noen her nevner, lønne seg å gå til en butikk hvor de fremdeles tar mål, så kan du kjøpe billigere BH`er etter mål fra denne ene...;)

Skrevet

Hvis de sklir nedover skuldrene er de for store. Gå på en skikkelig undertøysforretning og få hjelp til å finne noen som passer.

Enig i at de flinke i undertøysbutikkene, bare synd BH'ene der starter på 500 kr. elller noe slikt.

Skrevet

Hehe, det har du rett i. Bare husk å ikke råde din fremtidige kone til å gå uten. Det kan bli fæle tider når hun har bikket 25;)

Yepp. :)

''Det kan bli fæle tider når hun har bikket 25;)''

Mener du når min (eventuelle) fremtidige koner har fyllt 25 år, eller at hun har vært min kone i 25 år?

Det er en vesentlig forskjell her, syntes du ikkje?

hidi, the scorpion
Skrevet

Yepp. :)

''Det kan bli fæle tider når hun har bikket 25;)''

Mener du når min (eventuelle) fremtidige koner har fyllt 25 år, eller at hun har vært min kone i 25 år?

Det er en vesentlig forskjell her, syntes du ikkje?

Det var tidlig å bikke etter fylte 25 ihvertfall...;) Jeg er 44 og har ikke bikket enda... Kanskje takket være gode BH`er, he, he

Skrevet

Det var tidlig å bikke etter fylte 25 ihvertfall...;) Jeg er 44 og har ikke bikket enda... Kanskje takket være gode BH`er, he, he

Javisst, men eg forstod ikkje ka "Tonie" mente.

Helt seriøst så skjønner eg godt fordelen av å bruke gode BH`er for å motvirke tyngdekraften og bevare formen (eller formene) lengst mulig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...