Gå til innhold

Jeg hater BH'er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene endrer seg vel vanligvis hos de fleste når man begynne å bli voksen? Fra tenåringspupper til "damepupper". Tror ikke det har noe med bh/ikke bh å gjøre, eller?

Hvis det å gå uten bh gir hengepupper så er jeg glad jeg har brukt bh siden jeg var 17, ellers hadde jeg vel snublet i dem nå! ;o)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

9

• Lillemus

6

• hidi, the scorpion

5

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg merker ikke at jeg har på mine. strammer du de ordentlig da? så de ikke sklir nedover armen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Sikkert.

Men nå har ikkje "Babbette" akkurat små pupper heller.

Bare les ka ho skreiv i ett anna innlegg her i tråden.

''Og når det gjelder BHer, klarer jeg ikke å gå med spileBH eller pushup. Blir nesten kvalt.''

Eg _må_ bare understreke det, ho blir nesten kvalt av å gå med "pushup" BH, eg ser det nesten for meg der de presser seg opp mot haka...*litt av ett syn*

Hehe, er ikke helt sikker på om det var det hun mente, men 'eg tog'an'.

Har man store pupper er det utenkelig med bh uten spiler etter min erfaring.

Skrevet

Hehe, er ikke helt sikker på om det var det hun mente, men 'eg tog'an'.

Har man store pupper er det utenkelig med bh uten spiler etter min erfaring.

''Har man store pupper er det utenkelig med bh uten spiler etter min erfaring.''

Eg tog an...(eg og) :)

Skrevet

Puppene endrer seg vel vanligvis hos de fleste når man begynne å bli voksen? Fra tenåringspupper til "damepupper". Tror ikke det har noe med bh/ikke bh å gjøre, eller?

Jo, men jeg tror 18 var litt vel tidlig alder for å endre seg til damepupper, jeg fikk ikke pupper som var noe å snakke om før jeg var 15, og det er først nå jeg merker dameendringen (er snart 22)

Så det er jo få som har tenåringspupper hele livet uansett, men jeg tror i mitt tilfelle at det hadde med bh-bruk å gjøre altså.. =) Husker lærerinnen vår på barneskolen dusjet med oss et par ganger etter gymmen, og hun hadde de leeengste hengepuppene jeg har sett i mitt liv, og ingen barn. Hun hadde aldri brukt bh ;)

Skrevet

Hvis det å gå uten bh gir hengepupper så er jeg glad jeg har brukt bh siden jeg var 17, ellers hadde jeg vel snublet i dem nå! ;o)

Brukte du ikke BH før du var 17? Ok. Veldig spesielt.

Skrevet

Hehe, det har du rett i. Bare husk å ikke råde din fremtidige kone til å gå uten. Det kan bli fæle tider når hun har bikket 25;)

Du kan tydeligvis ingenting om undertøy. Har ikke hørt om noen som har fått hengepupper ved ikke å bruke BH.

Skrevet

Der har jeg langt på vei en motsatt teori. Jeg tror det er sunt å slippe puppene fri fra tvangstrøya av og til. Da klarer de å holde seg oppe ved egen hjelp, forutsatt at de ikke er altfor tunge og store. Jeg bruker aldri BH når jeg er hjemme eller lignende.

Ikke jeg heller.

Skrevet

Brukte du ikke BH før du var 17? Ok. Veldig spesielt.

Nei, jeg tror ikke det, men det var høyst på tide da jeg omsider begynte...

Skrevet

Ikke jeg heller.

Da er vi to. Liksom puppene er to. Og de har sagt fra at de liker best å være fri av og til. De er også veldig glad i å sole seg.

Skrevet

Jeg bruker sportsBH når jeg løper, men det vil nok bli altfor tett til daglig bruk.

Jeg tror nok enkelte bare er kjempeheldige med genene sine. Jeg fikk pupper og hengepupper samtidig.

Førte til at jeg ikke var på stranden på 25 år, hadde sex med genser på i 10 år - før jeg opererte meg og fikk masse arr, men fikk en mye bedre selvtillit på egen kropp.

Skrevet

Du kan tydeligvis ingenting om undertøy. Har ikke hørt om noen som har fått hengepupper ved ikke å bruke BH.

Har du ikke? Kanskje jeg har hørt for mye på Jan Thomas og gutta. De sier bh, bh, bh.

Neida, tuller. Jeg synes det ser helt for jævlig ut med pupper i fri dressur. I alle fall hvis de er større enn a-cup. Det disser og deiser og ser bare helt forferdelig ut. Jeg er for bh-plikt utenfor husets fire vegger for alle med pupper.

Skrevet

Gå i en ordentlig undertøysbutikk og invister i en svindyr BH og få hjelp til å finne riktig størrelse. De færreste bruker faktisk den rette størrelsen. Deretter bør det bli lettere å kjøpe de billige. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...