Babette Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg synes Glenn, Kim Rune og Linda. Timian og Linnea var svake, Åste blir for skoleflink for meg. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 hade til krydderet og linnea.. forstår ikke at de er med enda! åste har ikke noe i idol å gjøre.. heia kim rune!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. november 2007 Forfatter Skrevet 16. november 2007 Generelt synes jeg det hele blir som å hoppe etter Wirkola når man skal synge etter Morten Harket. Det kan rett og slett bli litt trist. Kim Rune var jeg litt skuffa over i dag. Småsurt og fryktelig nervøst i begynnelsen, men bedre etterhvert. Timian: Rottedårlig. Jeg er så utrolig lei av å høre at fyren har SÆRPREG i stemmen! Det hjælper lite å ha særpreg når han synger så surt at ørene holder på å dette av! Åste: Utrolig vanskelig låtvalg, men sto løpet ut og synger reint og kraftfullt. Bjørn Johan: Noe nervøst, men synger reint og greit. Linda: Småsurt til tider, men jeg syntes hun klarte seg greit. Linnea: Jeg syntes hun sang bedre enn på flere uker, men det behøver ikke bety at det var bra. Kjedelig versjon av låta og småsur intonasjon til tider, men greit nok. Glenn: Mest overbevisende av alle i kveld. Nervøs start, men gjennomførte bra. Også synes jeg Morten Harket er kjekk, selv 22 år siden han hang på veggen hjemme på rommet. Han holder seg godt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Vi synes Kim Rune, Åste og Glenn var best og mener at Timian eller Linnea ryker ut i dag. Og at Benedicte er misunnelig på Åste... ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Generelt synes jeg det hele blir som å hoppe etter Wirkola når man skal synge etter Morten Harket. Det kan rett og slett bli litt trist. Kim Rune var jeg litt skuffa over i dag. Småsurt og fryktelig nervøst i begynnelsen, men bedre etterhvert. Timian: Rottedårlig. Jeg er så utrolig lei av å høre at fyren har SÆRPREG i stemmen! Det hjælper lite å ha særpreg når han synger så surt at ørene holder på å dette av! Åste: Utrolig vanskelig låtvalg, men sto løpet ut og synger reint og kraftfullt. Bjørn Johan: Noe nervøst, men synger reint og greit. Linda: Småsurt til tider, men jeg syntes hun klarte seg greit. Linnea: Jeg syntes hun sang bedre enn på flere uker, men det behøver ikke bety at det var bra. Kjedelig versjon av låta og småsur intonasjon til tider, men greit nok. Glenn: Mest overbevisende av alle i kveld. Nervøs start, men gjennomførte bra. Også synes jeg Morten Harket er kjekk, selv 22 år siden han hang på veggen hjemme på rommet. Han holder seg godt. Vi lo godt da Morten stakk av med mikrofonen helt på slutten og jabbet i vei. ) Han er nå en snodig type. Litt Ari Behn-fakter. ) 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Gud, jeg glemte Bjørn Johan. Han var veldig bra. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg synes at han Marius klarte seg fint, og linda faktisk. Han Kim Rune klarer seg hver gang 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg synes at han Marius klarte seg fint, og linda faktisk. Han Kim Rune klarer seg hver gang Marius? Er du litt på etterskudd, eller har du drukket rødsprit? 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg synes at han Marius klarte seg fint, og linda faktisk. Han Kim Rune klarer seg hver gang Haha, meg og navn!! bJØRN jOHAN MENTE JEG, IKKE MARIUS. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Marius? Er du litt på etterskudd, eller har du drukket rødsprit? Lettere stresset kan man si. Måtte ut på kjøretur når det var en sanger igjen.....Så da misset jeg Glenn. Får høre på reprisen. 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Lettere stresset kan man si. Måtte ut på kjøretur når det var en sanger igjen.....Så da misset jeg Glenn. Får høre på reprisen. Han er bare så flink og kjekk og sexy. Som en litt uskikkelig og røffere utgave av Sigvart Dagsland. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Han er bare så flink og kjekk og sexy. Som en litt uskikkelig og røffere utgave av Sigvart Dagsland. Morsomt, jeg ser hva du mener Er litt imponert av han nå faktisk. Men hvem går ut i dag? Timian? Linnea? Ho har forresten en stemme jeg liker, ho må bare trene seg opp litt med pust og tone Skulle gjerne sett ho i utlært utgave! Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å slippe taket på ho.... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg må bare si at jeg synes Benedicte Adrian er utrolig vakker! ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Vi lo godt da Morten stakk av med mikrofonen helt på slutten og jabbet i vei. ) Han er nå en snodig type. Litt Ari Behn-fakter. ) Holdt på knekke sammen av akkurat det, jeg også. Kristian Valen har _så_ rett i sin tolkning av Morten Harket!! *latterBRØL* 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Generelt synes jeg det hele blir som å hoppe etter Wirkola når man skal synge etter Morten Harket. Det kan rett og slett bli litt trist. Kim Rune var jeg litt skuffa over i dag. Småsurt og fryktelig nervøst i begynnelsen, men bedre etterhvert. Timian: Rottedårlig. Jeg er så utrolig lei av å høre at fyren har SÆRPREG i stemmen! Det hjælper lite å ha særpreg når han synger så surt at ørene holder på å dette av! Åste: Utrolig vanskelig låtvalg, men sto løpet ut og synger reint og kraftfullt. Bjørn Johan: Noe nervøst, men synger reint og greit. Linda: Småsurt til tider, men jeg syntes hun klarte seg greit. Linnea: Jeg syntes hun sang bedre enn på flere uker, men det behøver ikke bety at det var bra. Kjedelig versjon av låta og småsur intonasjon til tider, men greit nok. Glenn: Mest overbevisende av alle i kveld. Nervøs start, men gjennomførte bra. Også synes jeg Morten Harket er kjekk, selv 22 år siden han hang på veggen hjemme på rommet. Han holder seg godt. Amen. Guuuud, så forelska jeg var i han... 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195245040' post='3721485] Holdt på knekke sammen av akkurat det, jeg også. Kristian Valen har _så_ rett i sin tolkning av Morten Harket!! *latterBRØL* Jeg har stort sett ikke sansen for Kristian Valen, men parodier kan han og Morten Harket-parodien hans er KONGE! Vi satt og snakket om den vi også. ) 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Morsomt, jeg ser hva du mener Er litt imponert av han nå faktisk. Men hvem går ut i dag? Timian? Linnea? Ho har forresten en stemme jeg liker, ho må bare trene seg opp litt med pust og tone Skulle gjerne sett ho i utlært utgave! Vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å slippe taket på ho.... Hun har særpreg og kan godt blir artist etter hvert, men har ingenting i idol å gjøre. Mer som en Susanne Vega. Hun gjør det best med sine egne sanger. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1195245040' post='3721485] Holdt på knekke sammen av akkurat det, jeg også. Kristian Valen har _så_ rett i sin tolkning av Morten Harket!! *latterBRØL* jeg trodde det var poenget jeg, å fremstille seg som Valens parodi? :-) 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 JIPPI endelig er hun ute, får håpe på timian neste gang ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.