pekkaline Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 JIPPI endelig er hun ute, får håpe på timian neste gang ) uhu....Jeg ble litt trist nå. Timian kunne gått først. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 uhu....Jeg ble litt trist nå. Timian kunne gått først. er egentlig det samme, hadde han gått i kveld hadde hun vært neste.. tipper jeg.. så er det sikkert linda etter det igjen.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 er egentlig det samme, hadde han gått i kveld hadde hun vært neste.. tipper jeg.. så er det sikkert linda etter det igjen.. hvem vinner da tror du? Av de som er igjen må det bli Kim Rune synes jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg må bare si at jeg synes Benedicte Adrian er utrolig vakker! ) Saklig! 0 Siter
Gjest jenter uten sjanse i idol Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg regner med at det er flest jenter som stemmer, og de er nådeløs mot andre jenter. Det er jo snart bare gutter igjen. Håper Glenn ryker snart. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 er egentlig det samme, hadde han gått i kveld hadde hun vært neste.. tipper jeg.. så er det sikkert linda etter det igjen.. Veldig enig med deg! Jeg har falt veldig for Bjrøn Johan (han er jo helskjønn), men Kim Rune og Åste synger vel bedre. Tror rageringen til slutt blir: 1. Kim Rune 2. Åste 3. Bjørn Johan 4. Glenn 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Saklig! Ja, det handler da om Idol, på et vis? Og hun er jo påfallende flott! Nydelig å se på, rett og slett. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg regner med at det er flest jenter som stemmer, og de er nådeløs mot andre jenter. Det er jo snart bare gutter igjen. Håper Glenn ryker snart. Hvordan forklarer du Jorunn Stiansen, da? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Synes det var Timians tur til å gå i dag! Men Linnea var "due" ho også. Synes de tre beste er: 1. Kim Rune 2. Bjørn Johan 3. Åste Neste gang mener jeg Timian må ryke, og deretter Glenn!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 hvem vinner da tror du? Av de som er igjen må det bli Kim Rune synes jeg. Jeg tror også det blir Kim Rune. Det har jeg trodd siden de 10 finalistene var klare. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ja, det handler da om Idol, på et vis? Og hun er jo påfallende flott! Nydelig å se på, rett og slett. Enig, hun er vakker. Men hva gjør at mange tilsynelatende oppegående mennesker blir sittende å se på Idol? Det går over min forstand. Zappet litt innom, men det holder ikke for meg. Ikke spør meg hva jeg gjør i denne tråden... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Enig, hun er vakker. Men hva gjør at mange tilsynelatende oppegående mennesker blir sittende å se på Idol? Det går over min forstand. Zappet litt innom, men det holder ikke for meg. Ikke spør meg hva jeg gjør i denne tråden... Oppegående mennesker har noen svakheter de også, vetdu! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Oppegående mennesker har noen svakheter de også, vetdu! ;-) Liker å se på meg selv som forholdsvis oppegående - og jeg har bøttevis med svakheter :-). Kanskje en av dem er at jeg ikke har skjønt hva som er fascinerende ved Idol? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Liker å se på meg selv som forholdsvis oppegående - og jeg har bøttevis med svakheter :-). Kanskje en av dem er at jeg ikke har skjønt hva som er fascinerende ved Idol? En betyyydelig svakhet! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Enig, hun er vakker. Men hva gjør at mange tilsynelatende oppegående mennesker blir sittende å se på Idol? Det går over min forstand. Zappet litt innom, men det holder ikke for meg. Ikke spør meg hva jeg gjør i denne tråden... Jeg har ikke sett på de tidligere omgangene av Idol, men denne runden har jeg fulgt med. Men hadde det ikke vært for at både kjæresten og ungene følger med så hadde ikke jeg gjort det heller. ) 0 Siter
Gjest frysepinnen Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg tåler ikke Kim Rune. Jeg synes Glenn er god. 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Veldig enig med deg! Jeg har falt veldig for Bjrøn Johan (han er jo helskjønn), men Kim Rune og Åste synger vel bedre. Tror rageringen til slutt blir: 1. Kim Rune 2. Åste 3. Bjørn Johan 4. Glenn 1. kim rune 2.åste (desverre) 3.bjørn johan 4.glenn 5. linda 6 timian husket jeg alle nå? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 1. kim rune 2.åste (desverre) 3.bjørn johan 4.glenn 5. linda 6 timian husket jeg alle nå? Da er vi enige! men hvorfor skriver du dessverre på Åste? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Enig, hun er vakker. Men hva gjør at mange tilsynelatende oppegående mennesker blir sittende å se på Idol? Det går over min forstand. Zappet litt innom, men det holder ikke for meg. Ikke spør meg hva jeg gjør i denne tråden... Hehe. Det er lettfordøyelig underholdning for slitne mennesker en fredags kveld - der har du min antagelse. Jeg synes det er ålreit å se på, gjerne samtidig som jeg skravler med familien/surfer på nett/blar gjennom avisa. Noe enormt engasjement klarer jeg ikke å legge for dagen, men det er helt greit. 0 Siter
BessieBie Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Helt greit at Linnea gikk, det var på tide. Neste gang kan Timian gå, han er på overtid. Min rangering (men jeg stemmer ikke selv, stoler på at andre stemmer riktig;): -Glenn (god,rå, fri, moden og sexy) -Linda (god, bra utstråling) -Bjørn-Johan (god, litt for søt, men kul) -Kim-Rune (litt for sjølgod, litt for lik Kurt, litt for mye av alt, men fantastisk versjon av Billy Jean) -Åste (altfor skoleflink, kjedelig, ikke noe popstjerneemne) -Timian (søt, oppbrukt smil, oppbrukt særpreg, for svak sanger -foreløbig) -Linnea (aaaltfor kjedelig stemme, person.. you name it) Isabella røk ut altfor tidlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.