Gå til innhold

Dagens Idol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker å se på meg selv som forholdsvis oppegående - og jeg har bøttevis med svakheter :-). Kanskje en av dem er at jeg ikke har skjønt hva som er fascinerende ved Idol? ;)

Jeg er også et oppegående menneske, og en av mine svakheter er IDOL Men jeg er f.eks.et perfekt menneske når det kommer til fravær av mange andre TV-programmer, jeg har f.eks.aldri sett en eneste episode av hverken Hotel Cesar eller Prison Brake!! ;-)

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• Lillemus

9

• Babette

7

• pekkaline

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg er også et oppegående menneske, og en av mine svakheter er IDOL Men jeg er f.eks.et perfekt menneske når det kommer til fravær av mange andre TV-programmer, jeg har f.eks.aldri sett en eneste episode av hverken Hotel Cesar eller Prison Brake!! ;-)

Prison Break er da absolutt et MUST! Det er en av de beste seriene jeg har sett. Tenk å nevne den i samme setning som Hotel Cæsar..! *pføy* :P

Tror du jevnt over får mer tyn for å se idol enn PB.

Skrevet

Prison Break er da absolutt et MUST! Det er en av de beste seriene jeg har sett. Tenk å nevne den i samme setning som Hotel Cæsar..! *pføy* :P

Tror du jevnt over får mer tyn for å se idol enn PB.

Jeg bryr meg ikke om hva jeg får tyn for :) Jeg gjorde bare et poeng ut av at det finnes mange andre TV-serier som folk er hekta på, og jeg synes ikke at Idol er mere lavmåls enn mye annet ;-)

Ang PB så aner jeg ikke... har som sagt aldri sett det! Men hører folk snakker om det og har skjønt at det er ett av de vanedannende seriene...

Gjest -39-Idolfan
Skrevet

Ja, "smaken er som baken -todelt- " Timian er min store favoritt med Kim Rune på en god andre og plass Glenn på tredje, Den jeg ønsker mest skal ut nå er Åste og så Linda, kjedelige glatte syngedamer som jeg aldri i verden kunne kjent igjen på radio, det er jo tusenvis av dem jo.

Skrevet

1. kim rune

2.åste (desverre)

3.bjørn johan

4.glenn

5. linda

6 timian

husket jeg alle nå? :)

Jeg liker ikke Åste, dødskjedelig syns jeg

Skrevet

Ja, "smaken er som baken -todelt- " Timian er min store favoritt med Kim Rune på en god andre og plass Glenn på tredje, Den jeg ønsker mest skal ut nå er Åste og så Linda, kjedelige glatte syngedamer som jeg aldri i verden kunne kjent igjen på radio, det er jo tusenvis av dem jo.

Men hvordan kan du mene at Timian bør vinne en sangkonkurranse når han gjennom en sang ikke synger halvparten av tonene reint?

*nysgjerrig*

Skrevet

jeg trodde det var poenget jeg, å fremstille seg som Valens parodi? :-)

Morten bare _er_ sånn. Hvordan kan Morten parodiere Kristian, når utgangspunktet for Valens parodier av Morten er over 20 år gamle?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195293222' post='3721724]

Morten bare _er_ sånn. Hvordan kan Morten parodiere Kristian, når utgangspunktet for Valens parodier av Morten er over 20 år gamle?

Min kjære lurte også på om Morten tulla eller om han _er_ sånn. Jeg er skråsikker på at han _er_ sånn. :o)

Skrevet

Min kjære lurte også på om Morten tulla eller om han _er_ sånn. Jeg er skråsikker på at han _er_ sånn. :o)

Har du sett parodiene til Bye i Bye og Rønning? Han er bare helt fantastisk. Lars Lillo Stenberg, f. eks. Og Kåre Conradi, ikke minst! Flink til å synge er han også.

Skrevet

Ja, det mener jeg at han har "bevist" gjennom flere intervjuer de siste ti-årene. ;o)

Skrevet

Eg ser ikkje på Idol, har sett noen korte glimt bare.

Men nok til å slakte hele dritten!

Skrevet

Har du sett parodiene til Bye i Bye og Rønning? Han er bare helt fantastisk. Lars Lillo Stenberg, f. eks. Og Kåre Conradi, ikke minst! Flink til å synge er han også.

Bye - det er han som også har showet sammen med Hilde Lyråen? Han er konge!

Skrevet

Hvordan forklarer du Jorunn Stiansen, da?

Hun ble hypet opp alt for mye av dommerne og pressen. Fatter ikke at hun kunne vinne.

Gjest -39-Idolfan.
Skrevet

Men hvordan kan du mene at Timian bør vinne en sangkonkurranse når han gjennom en sang ikke synger halvparten av tonene reint?

*nysgjerrig*

særpreg..særpreg..men jeg ser jo helt klart hans begrensninger selvsagt og ryker han ikke før så gjør han det iallfall når det skal ha storbandaften..han skulle egentlig bare sunget sanger av james Blundt, det hadde kledd hans stemme fortreffelig mener jeg. Jeg respekterer at noen syns den før omtalte Åste synger pent og jeg er jo ikke døv jeg heller men for meg blir dette veldig kjedelig.

Ha en fin lørdagskveld :-)

Skrevet

Det vet jeg ikke. Vanligvis er han sammen med Rønning, men sistnente har mer en statistrolle. I parodiene sine tar han ikke bare artisten på kornet, men tekstene og hele pakka. F. eks. dansebandtekster, som ofte er bare hverdagsbabbel.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1195293222' post='3721724]

Hva er det som er 20 år gammelt....?

Jeg mener at Morten var 100% selvironisk, basert på Valens parodier. Han er jo selvsagt også litt sånn, ellers ville det jo ikke vært noe i Valens versjon.

Morten flirte seg jo nesten skakk etterpå, jeg vil hvertfall gi ham den kreditten at dette var pur selvironi. :-)

Skrevet

Jeg må bare si at jeg synes Benedicte Adrian er utrolig vakker! :o)

Helt enig!

Skrevet

Generelt synes jeg det hele blir som å hoppe etter Wirkola når man skal synge etter Morten Harket. Det kan rett og slett bli litt trist.

Kim Rune var jeg litt skuffa over i dag. Småsurt og fryktelig nervøst i begynnelsen, men bedre etterhvert.

Timian: Rottedårlig. Jeg er så utrolig lei av å høre at fyren har SÆRPREG i stemmen! Det hjælper lite å ha særpreg når han synger så surt at ørene holder på å dette av!

Åste: Utrolig vanskelig låtvalg, men sto løpet ut og synger reint og kraftfullt.

Bjørn Johan: Noe nervøst, men synger reint og greit.

Linda: Småsurt til tider, men jeg syntes hun klarte seg greit.

Linnea: Jeg syntes hun sang bedre enn på flere uker, men det behøver ikke bety at det var bra. Kjedelig versjon av låta og småsur intonasjon til tider, men greit nok.

Glenn: Mest overbevisende av alle i kveld. Nervøs start, men gjennomførte bra.

Også synes jeg Morten Harket er kjekk, selv 22 år siden han hang på veggen hjemme på rommet. Han holder seg godt. :)

''Generelt synes jeg det hele blir som å hoppe etter Wirkola når man skal synge etter Morten Harket. Det kan rett og slett bli litt trist. ''

Det er jeg heeeelt enig med deg i, og sånn sett synes jeg det kanskje var litt lettere for damene å komme godt ut av det i går, for de får lettere "sin egen stil" på sangen enn å måtte bli nådeløst sammenlignet med en så dritgod vokalist som Harket.

''Også synes jeg Morten Harket er kjekk, selv 22 år siden han hang på veggen hjemme på rommet. Han holder seg godt. :)''

Enig. Nesten kjekker nå, synes jeg, han var litt glætt for min smak i 1985;-)

Men la du merke til når han vred hodet til siden under sanginstruksjonene at det lyste litt på krona?

Skrevet

Tror du tenker på Brede Bøe

Skrevet

Det vet jeg ikke. Vanligvis er han sammen med Rønning, men sistnente har mer en statistrolle. I parodiene sine tar han ikke bare artisten på kornet, men tekstene og hele pakka. F. eks. dansebandtekster, som ofte er bare hverdagsbabbel.

*Sjekker på nettet* Nei, det er ikke den samme vi tenker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...