Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en morsom nettside om fornavn? Skal i et lite lag hvor vi hver enkelt av oss skal si litt om en person.

Skrevet

Forsåvidt, men det har jeg funnet. Jeg var mer ute etter ei mer humoristisk side om navn.

Takk forresten:-)

Jeg mistenkte vel egentlig at du var ute etter noe litt mer spenstig, men man vet jo aldri.

Hva med en anagramgenerator? Dem finnes det mange av.

Skrevet

Jeg mistenkte vel egentlig at du var ute etter noe litt mer spenstig, men man vet jo aldri.

Hva med en anagramgenerator? Dem finnes det mange av.

Hmm, hva er det?

Skrevet

Hmm, hva er det?

En sånn dings som stokker om på bokstavene i navnet ditt, sånn at du får nye ord, i utallige kombinasjoner. Kan være veldig morsomt.

Skrevet

En sånn dings som stokker om på bokstavene i navnet ditt, sånn at du får nye ord, i utallige kombinasjoner. Kan være veldig morsomt.

Det er sant, men vedkommende har bare 3 bokstaver i navnet sitt, liksom begrenset hva man får ut av det, hehe.

Godt tips.

Skrevet

Har ikke du lagt deg?

Ikke ennå, jeg får lov til å være oppe litt til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...