Gå til innhold

kaloriforbruk på ellipsemaskin

Gjest trdms

Anbefalte innlegg

hei jeg trener daglig på ellipsemaskin og den sier at jeg forbrenner 330 kalorier på 30 minutter i en fart på 18-19 km

også leser jeg at jogging forbrenner mere på 30 min, er det maskinen min som er litt for slapp på kaloriene eller??????

synes liksom jeg sliter litt for mye til at det skal bare bli borte 330 kalorier.

jeg har gått ned bra på to mnd ca 7 kg, men nå er det liksom litt stoppet opp, men det var det etter 4 kilo også, pluss at vi kvinner har jo mens og sllik og da hovner vi liksom opp noen dager også.

jeg har i hverfall blitt mye bedre kondis og vil fortsette, men synes liksom det ikke høres helt riktig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...