Gå til innhold

netthandelen/ skadet varer

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

Fikk en forsendelse fra netthandelen gvor et glass var knust. netthandelen ber meg å ta kontakt med posten å fylle ut skademeldingsskjema og levere varen der. Så skal posten behandle det internt og så ta kontakt med netthandelen.

Dette må jo ta lang tid og frykter at glasset mitt blir utsolgt. Er et sett med fire glassbeholder og mangler nå det ene.

Kan jeg ikke bare ta en spansk en å si at posten ikke ville ta det i retur siden pakken er åpnet hjemme. Vil ha glasset mitt raskt og ikkke gå igjennom et tungrodd system. Flere med erfaringer fra netthandelen?

Skrevet

Jeg har også mottatt knuste varer fra netthandelen. du kan logge inn på din profil og finne den akutelle varen i ordrehistorikken din og "søk retur"

Tror de har standardsvar på om du godtar 30% reduksjon i prisen. Men det er jo litt uaktuelt når varen faktisk er helt defekt. Jeg bare svarte at det var uaktuelt og da sendte de meg en ny helt uten flere spørsmål.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...