punky brewster Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Fikk en forsendelse fra netthandelen gvor et glass var knust. netthandelen ber meg å ta kontakt med posten å fylle ut skademeldingsskjema og levere varen der. Så skal posten behandle det internt og så ta kontakt med netthandelen. Dette må jo ta lang tid og frykter at glasset mitt blir utsolgt. Er et sett med fire glassbeholder og mangler nå det ene. Kan jeg ikke bare ta en spansk en å si at posten ikke ville ta det i retur siden pakken er åpnet hjemme. Vil ha glasset mitt raskt og ikkke gå igjennom et tungrodd system. Flere med erfaringer fra netthandelen? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg har også mottatt knuste varer fra netthandelen. du kan logge inn på din profil og finne den akutelle varen i ordrehistorikken din og "søk retur" Tror de har standardsvar på om du godtar 30% reduksjon i prisen. Men det er jo litt uaktuelt når varen faktisk er helt defekt. Jeg bare svarte at det var uaktuelt og da sendte de meg en ny helt uten flere spørsmål. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.